☆ Skravletråd Mai ☆

Irriterende når ting ikke virker! Men ungene overlever vel litt uten. [emoji4]
Jojo men vi vet ikke hva som er galt og jeg kan ikke ringe inn til kundeservicen der for det må mannen gjøre, også mest irriterende at det plutselig har blitt sånn

Jeg er så heldig, kommer stadig sånt i mailboxen..

Jeg er en singel jente. Mer enn bare sjekking.

Hvis du er voksen, fra 20-55, jobber, kan føre en skikkelig samtale og vet å føre deg, ta kontakt med meg.
Jeg er ingen modell, så jeg forventer ikke at du skal være det heller.
Jeg koster ingenting. Bare e-posten din, send meg brukernavnet ditt, så vil jeg gi deg telefonnummeret mitt:
Fysj da, irriterende svindlere

God morgen alle :) På vei til å koble av holteraparatet, og har krøpet til korset å ringt legen for en time etterpå. Sa jeg ville vente på fastlegen, men det ville ikke de så jeg fikk time hos en annen fastlege da min ikke er tilbake før etter 17. mai. Sykt engstelig for at de sender meg til en ny spinalpunksjon :(

Lykke til [emoji173]️
De kan jo ikke bare ta ny spinalpunksjon heller for de må jo behandle selve problemet og ikke symptomet

Hjemme fra handletur.
Fikk en liten prat med mamma også, det gjorde litt godt og dagen bedre for meg. Nå skal jeg og lillemor spise lunsj så spørs det om vi burde sett på gjesterommet.

Hun har ikke begynt å kjøre enda, sjal gjøre litt småting. Så innom en datter med bunad og en annen med en katt og så kjøre hit aå en gang etter ungene er i seng
Derved kan jeg ikke belage meg på at "bestemor hjelper dere mens jeg legger lillesøster", mannen har nemlig styremøte fra 19

Jojo men vi vet ikke hva som er galt og jeg kan ikke ringe inn til kundeservicen der for det må mannen gjøre, også mest irriterende at det plutselig har blitt sånn

Klart det er irriterende :)

Lykke til [emoji173]️
De kan jo ikke bare ta ny spinalpunksjon heller for de må jo behandle selve problemet og ikke symptomet
Takk [emoji173]
De kan ikke fortsette med det nei, men det er en quickfix om det er for ille i mellomtiden.. Skal jo egentlig ha time på nevro denne uka, men ikke hørt noe. Så får høre hva fastlegen tenker. Kardiologen tror pulsen er bananas pågrunn av trykket. Pulsen har flere ganger vært oppi 150-170 under målingen i helgen, men finner ingenting på hjertet...

På skolen for å hente kb
Måtte tilbake til legen for å ta blodprøver og astmatest så på apoteket, rusta, jula, plantasjen og rema

Jeg er så heldig, kommer stadig sånt i mailboxen..

Jeg er en singel jente. Mer enn bare sjekking.

Hvis du er voksen, fra 20-55, jobber, kan føre en skikkelig samtale og vet å føre deg, ta kontakt med meg.
Jeg er ingen modell, så jeg forventer ikke at du skal være det heller.
Jeg koster ingenting. Bare e-posten din, send meg brukernavnet ditt, så vil jeg gi deg telefonnummeret mitt:

Lucky you[emoji16]

God morgen alle :) På vei til å koble av holteraparatet, og har krøpet til korset å ringt legen for en time etterpå. Sa jeg ville vente på fastlegen, men det ville ikke de så jeg fikk time hos en annen fastlege da min ikke er tilbake før etter 17. mai. Sykt engstelig for at de sender meg til en ny spinalpunksjon :(

Håper du slapp ny spinalpunksjon og at du grudde deg uten grunn[emoji171]

Sliten. Burde fullføre jobben på gjesterommet (går ikke så fort med hjelp av en 17 mnd gammel jente...) men lurer på om mannen får snike inn en innsats der mellom jobb og styremøte. Dersom han kommer hjem tidsnok. Jeg venter på svar om hvilken båt han kommer på. Rekker han bare middag og knapt nok det må jeg jo bare gjøre resten også.

Jeg har hentet mellomste i bhg, eldstemann er antakelig på vei hjem nå. Har spilletime på skolen til 15. Men har ikke begynt på middagen i påvente av svar fra mannen

Så jeg sløver bittelitt på sofaen og kjenner at jeg hadde klart å sovne

Back
Topp