Krysser fingrene for detWæææ. Takk [emoji85] Gruer meg. Håper det er uten grunn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for detWæææ. Takk [emoji85] Gruer meg. Håper det er uten grunn![]()
Ånei, har du ventet så lenge? Lykke til Kengu [emoji173]40 min siden jeg hadde time sånn egentlig
Jojo men vi vet ikke hva som er galt og jeg kan ikke ringe inn til kundeservicen der for det må mannen gjøre, også mest irriterende at det plutselig har blitt sånnIrriterende når ting ikke virker! Men ungene overlever vel litt uten. [emoji4]
Kom inn etter 43 min venting... nå venter jeg på blodprøverÅnei, har du ventet så lenge? Lykke til Kengu [emoji173]
Å putte ting på plass er vist veldig vanskelig for noen [emoji23]Haha takk. Jo vi har ei skohylle også. Men tydligvis er den vanskelig ofte [emoji23]
Fysj da, irriterende svindlereJeg er så heldig, kommer stadig sånt i mailboxen..
Jeg er en singel jente. Mer enn bare sjekking.
Hvis du er voksen, fra 20-55, jobber, kan føre en skikkelig samtale og vet å føre deg, ta kontakt med meg.
Jeg er ingen modell, så jeg forventer ikke at du skal være det heller.
Jeg koster ingenting. Bare e-posten din, send meg brukernavnet ditt, så vil jeg gi deg telefonnummeret mitt:
God morgen allePå vei til å koble av holteraparatet, og har krøpet til korset å ringt legen for en time etterpå. Sa jeg ville vente på fastlegen, men det ville ikke de så jeg fikk time hos en annen fastlege da min ikke er tilbake før etter 17. mai. Sykt engstelig for at de sender meg til en ny spinalpunksjon
![]()
Håper du er ferdig nå [emoji4]40 min siden jeg hadde time sånn egentlig
Jeg er avhengig av en plan ;-)Har alltid en plan du![]()
Jojo men vi vet ikke hva som er galt og jeg kan ikke ringe inn til kundeservicen der for det må mannen gjøre, også mest irriterende at det plutselig har blitt sånn
Synd for de som trykker på linkenFysj da, irriterende svindlere
Takk [emoji173]Lykke til [emoji173]️
De kan jo ikke bare ta ny spinalpunksjon heller for de må jo behandle selve problemet og ikke symptomet
Hørtes hektisk utPå skolen for å hente kb
Måtte tilbake til legen for å ta blodprøver og astmatest så på apoteket, rusta, jula, plantasjen og rema
Jeg er så heldig, kommer stadig sånt i mailboxen..
Jeg er en singel jente. Mer enn bare sjekking.
Hvis du er voksen, fra 20-55, jobber, kan føre en skikkelig samtale og vet å føre deg, ta kontakt med meg.
Jeg er ingen modell, så jeg forventer ikke at du skal være det heller.
Jeg koster ingenting. Bare e-posten din, send meg brukernavnet ditt, så vil jeg gi deg telefonnummeret mitt:
God morgen allePå vei til å koble av holteraparatet, og har krøpet til korset å ringt legen for en time etterpå. Sa jeg ville vente på fastlegen, men det ville ikke de så jeg fikk time hos en annen fastlege da min ikke er tilbake før etter 17. mai. Sykt engstelig for at de sender meg til en ny spinalpunksjon
![]()
Kom inn etter 43 min venting... nå venter jeg på blodprøver