☆ Skravletråd Mai ☆

Holder på å lage røren til kake nå.
Glad det er mandag, da er jeg tidligere hjemme.
Skipper middagen, og går og handler det jeg trenger til pynt mens de andre spiser.
Klærne ligger i vaskemaskinen....
Håper kaken er kjølt med nok når jeg kommer hjem slik at jeg kan begynne med pynten etter jeg har tatt meg noe raskt å spise

[emoji28] blir litt svett bare av å lese.

Ja. Stykingen er helt i rute, men først i går helt avklart at eldste skal bruke sin så jeg må sjekke opp strømper.

Også puttet mannen veldig mye inn på gjesterommet når han ryddet kjellergangen i går når min bror kom. Fint, gangen er herlig ryddig og ren. Men svigermor skal liksom sove der i natt. Det var en prosess jeg begynte på for noen uker siden men har stoppet opp og der er jeg ikke i rute desverre. Jeg burde vært trilling i dag. Eller firling. To ryddet rommet. En handlet og en passet lillemor. Men den som handler kan passe henne da, så tre av meg holder....

Hehe, ikke lett å klone seg selv[emoji23]

Dumt de sover. Ellers skulle jeg tatt mye bedre bilder. Men vil ikke vekke de. Da blir det mas på mammaen om pupper [emoji14]

Ja, nei er nok greit å la di sove[emoji6] men så utrolig søte når dem sover også[emoji7]

Hehe, ikke lett å klone seg selv[emoji23]
Ikke helt, men jeg fikk en fin og effektiv handletur, inkl en liten prat med mamma, og fått tatt deler av gjesterommet i alle fall.

Haha. Jeg messenger-stalker svigermor. "aktiv for..." litt over en time borte, vel, ca en time fra henne til yngste datter. Etter en stund ble hun borte igjen. Nå en time borte. Ca en time mellom døtrene hennes. ;-)

Hun har nemlig ikke sendt meg et pip om at hun startet eller noe sånn men det antar jeg hun har gjort nå da...

Haha. Jeg messenger-stalker svigermor. "aktiv for..." litt over en time borte, vel, ca en time fra henne til yngste datter. Etter en stund ble hun borte igjen. Nå en time borte. Ca en time mellom døtrene hennes. ;-)

Hun har nemlig ikke sendt meg et pip om at hun startet eller noe sånn men det antar jeg hun har gjort nå da...

Kjekt med messenger da[emoji6]

Men mannen har heller ikke vært aktiv på en time så jeg får ikke vite om jeg skal lage middag til meg og ungene eller ham også og i så fall når.

Back
Topp