☆ Skravletråd Mai ☆

Æsj, vært å kjøpt sko til vesla[emoji28] Ho er midt mellom to str på alle sandalene som finnes her, har ikke tid til å kjøre lengere og se. Og jeg bruker ikke 500kr på sandaler som ratt ikke passer lengre midt i juni. Svarte pensko har dem ikke som ikke glitrer[emoji85]så da ble det rett og slett svarte eccosko som ikke passer helt til bunaden, men uansett bedre enn rosa viking. Skal jo tross alt bare bruke bunaden på onsdag.

Sliten. Burde fullføre jobben på gjesterommet (går ikke så fort med hjelp av en 17 mnd gammel jente...) men lurer på om mannen får snike inn en innsats der mellom jobb og styremøte. Dersom han kommer hjem tidsnok. Jeg venter på svar om hvilken båt han kommer på. Rekker han bare middag og knapt nok det må jeg jo bare gjøre resten også.

Jeg har hentet mellomste i bhg, eldstemann er antakelig på vei hjem nå. Har spilletime på skolen til 15. Men har ikke begynt på middagen i påvente av svar fra mannen

Så jeg sløver bittelitt på sofaen og kjenner at jeg hadde klart å sovne

Det er lov å være sliten etter noen hektiske dager[emoji4] Håper mannen rekker hjem så han får hjulpet deg litt før han drar igjen.

Tror det blir stress i dag.
Kom på får i dag at obs, jeg skulle ha bakt det jeg skal ha med meg i barnehagen i morgen i helgen, obs, kjolen frøkna vil ha på seg er ikke ren, obs, det er dugnad i sameiet i dag....

Det gikk den "sitte rolig og strikke"-kvelden

Kom på får i dag at obs, jeg skulle ha bakt det jeg skal ha med meg i barnehagen i morgen i helgen, obs, kjolen frøkna vil ha på seg er ikke ren, obs, det er dugnad i sameiet i dag....

Shit, den er kje. Også så typisk[emoji85]

Nå bruker jeg dette for å skrive liste. Jeg ammer så jeg når ikke papir og blyant og trenger å sortere og huske.

I dag skal jeg
Skaffe middag til 17. Mai. 1,5 kg biff og noe kylling. Sjekke opp hva vi har og trenger av saus og grønnsaker
Skaffe dessert til 17.5, is og strø tror jeg
Sjekke opp om eldste trenger hvit strømpebukse og/eller bunadsstrømper. Skaffe det som mangler.
Sjekke opp hva vi har av sløyfer til å henge på oss og hårsløyfene til mellomste
Skaffe om mangler.

Og handle brød og melk og middag.

Ideelt sett stikke innom mamma og pappa og låne med meg solden så jeg kan få ordnet jord til noe blomster i morgen, kjekt å få plantet litt ute til 17. Mai. Og da kaaanskje innom Plantasjen for litt ekstra planter... jeg har en plan om å så ringblomster, men de spirer jo ikke så fort.
Uten å besøke mamma. For lillemor hoster stygt og mamma driver jo og kommer seg fra den lungebetennelsen.

I tillegg gjøre klart gjesterommet og holde kommunikasjon med svigermor om når hun kommer og mannen om når han kommer hjem og se hvor mange jeg da skal ha til middag siden jeg ikke vet hvor sent hun kommer og hva han rekker før styremøte klokka sju.

Lykke til med alt[emoji2]

Det er lov å være sliten etter noen hektiske dager[emoji4] Håper mannen rekker hjem så han får hjulpet deg litt før han drar igjen.
Ikke fått svar så jeg burde vel gått ned og fortsatt men nå kom eldste hjem så da skal jeg følge opp lekser. Og få avklart om jeg skal ordne middag snart.

Shit, den er kje. Også så typisk[emoji85]
Holder på å lage røren til kake nå.
Glad det er mandag, da er jeg tidligere hjemme.
Skipper middagen, og går og handler det jeg trenger til pynt mens de andre spiser.
Klærne ligger i vaskemaskinen....
Håper kaken er kjølt med nok når jeg kommer hjem slik at jeg kan begynne med pynten etter jeg har tatt meg noe raskt å spise

Litt å ta deg til da ja.

Ikke fått svar så jeg burde vel gått ned og fortsatt men nå kom eldste hjem så da skal jeg følge opp lekser. Og få avklart om jeg skal ordne middag snart.

Lekser er også viktig[emoji4] håper du snart får svar da.

Back
Topp