☆ Skravletråd Mai ☆

Ja. Jeg fant kysa, men etter at jeg kjøpte ny. Jeg prøvde 49 og 50 på henne og valgte 50 så måtte hatt ny likevel, mellomste hadde et bitte lite hode, og hadde 47 viste det seg da jeg fant den i går.

Det er jo typisk da, men greit da du måtte ha ny alikevel[emoji4]

Huff håper du slipper blåmerke

Også håper jeg hun begynner å sette de på plass [emoji6]
Haha takk. Jo vi har ei skohylle også. Men tydligvis er den vanskelig ofte [emoji23]

Røvernes konge altså? Elsker den! :)
Har sett de alle mange ganger. Men må innrømme noe er gått i glemmeboka nå altså. Har kun 1ern på dvd her for øyeblikket. :) Må ta ting litt etter litt. Men en dag blir nok alt komplett :D

For trøtt. Og når man er trøtt, er kroppen trøtt og hodet vondt.

Først på jobb. Så hente minste. Pynte hu borte hos mamma. Må passe valper siden mamma må på sykehus på kontroll. Så kjøre minste til selskap. Forhåpentligvis slappe litt av før hente hu igjen etter det :)

Bunadsskjorter og festdrakter er strøket. Flagg og sløyfer gjenstår, men de er inne på det rommet yngste sover på, mannen ligger overtaler henne til å sove evt, så de tar jeg en annen dag. Fort gjort, bare sjekke at vi har sløyfe til alle og hårsløyfene til mellomste.

(skrevet for et par timer siden, glemt å poste)

Da er dere jo godt i rute[emoji1]
Jeg må stryke i kveld...

For trøtt. Og når man er trøtt, er kroppen trøtt og hodet vondt.

Først på jobb. Så hente minste. Pynte hu borte hos mamma. Må passe valper siden mamma må på sykehus på kontroll. Så kjøre minste til selskap. Forhåpentligvis slappe litt av før hente hu igjen etter det :)

Høres ut som en travel dag[emoji4]
God bedring til hodet!

Nå bruker jeg dette for å skrive liste. Jeg ammer så jeg når ikke papir og blyant og trenger å sortere og huske.

I dag skal jeg
Skaffe middag til 17. Mai. 1,5 kg biff og noe kylling. Sjekke opp hva vi har og trenger av saus og grønnsaker
Skaffe dessert til 17.5, is og strø tror jeg
Sjekke opp om eldste trenger hvit strømpebukse og/eller bunadsstrømper. Skaffe det som mangler.
Sjekke opp hva vi har av sløyfer til å henge på oss og hårsløyfene til mellomste
Skaffe om mangler.

Og handle brød og melk og middag.

Ideelt sett stikke innom mamma og pappa og låne med meg solden så jeg kan få ordnet jord til noe blomster i morgen, kjekt å få plantet litt ute til 17. Mai. Og da kaaanskje innom Plantasjen for litt ekstra planter... jeg har en plan om å så ringblomster, men de spirer jo ikke så fort.
Uten å besøke mamma. For lillemor hoster stygt og mamma driver jo og kommer seg fra den lungebetennelsen.

I tillegg gjøre klart gjesterommet og holde kommunikasjon med svigermor om når hun kommer og mannen om når han kommer hjem og se hvor mange jeg da skal ha til middag siden jeg ikke vet hvor sent hun kommer og hva han rekker før styremøte klokka sju.

Da er dere jo godt i rute[emoji1]
Jeg må stryke i kveld...
Ja. Stykingen er helt i rute, men først i går helt avklart at eldste skal bruke sin så jeg må sjekke opp strømper.

Også puttet mannen veldig mye inn på gjesterommet når han ryddet kjellergangen i går når min bror kom. Fint, gangen er herlig ryddig og ren. Men svigermor skal liksom sove der i natt. Det var en prosess jeg begynte på for noen uker siden men har stoppet opp og der er jeg ikke i rute desverre. Jeg burde vært trilling i dag. Eller firling. To ryddet rommet. En handlet og en passet lillemor. Men den som handler kan passe henne da, så tre av meg holder....

Back
Topp