Natta alle sammen![]()
Natta, tøffeberta! [emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta alle sammen![]()
Det var nok deilig kan jeg tro [emoji4]Etter en uke med alt for mye å gjøre fikk jeg endelig trent i kveld [emoji4]
Huff håper du slipper blåmerkeAu !
Når minste slenger skoa foran baderomsdøra og jeg ikke ser de. Ender med at jeg snubler og har nå ganske vondt i noen tær og hele skuldra gitt. Får vel blåmerke også jeg. Har tendens til å få raskt det.. [emoji85]
God natt damer, har sittet lenge og slitt med boksen ned arabiske kanaler for noe har skjedd og vi har kun en barnekanal nå og det er ikke den beste dessverre
Mine to største vokser liksom ikke sååå fort i foten så passet de sist uke passe de neste uke og lillemor burde jeg sikkert sjekke. Men har flere par i hus om jeg finner..Ho brukte dem for noen uker siden, så var rimelig sikker på at dem passa og det gikk bra. Etter noen timer i konfirmasjon i går viste det seg at det gjorde det ikke lenger.
Jeg tok litt denne gangen, men syns ikke det skal så mye til, for det tar over hele smaken.
Mine to største vokser liksom ikke sååå fort i foten så passet de sist uke passe de neste uke og lillemor burde jeg sikkert sjekke. Men har flere par i hus om jeg finner..
Ikke helt.. Kroppen må jo funke. Og kroppen min liker ikke å være gravid [emoji85]
Etter en uke med alt for mye å gjøre fikk jeg endelig trent i kveld [emoji4]
Hehe,ha det er fortjent
Gleder meg til de tider her og..
Au !
Når minste slenger skoa foran baderomsdøra og jeg ikke ser de. Ender med at jeg snubler og har nå ganske vondt i noen tær og hele skuldra gitt. Får vel blåmerke også jeg. Har tendens til å få raskt det.. [emoji85]
God natt damer, har sittet lenge og slitt med boksen ned arabiske kanaler for noe har skjedd og vi har kun en barnekanal nå og det er ikke den beste dessverre
Når man er nr tre..Kjekt med flere par da[emoji2]
Når man er nr tre..
Så finnes det bitte små sko i flere størrelser i hus
Det er bare det at de andre var så små i et annet hus for mange år siden så å finne dem er ikke helt intuitivt. Skal dobbeltsjekke de jeg har pusset...
Ja. Jeg fant kysa, men etter at jeg kjøpte ny. Jeg prøvde 49 og 50 på henne og valgte 50 så måtte hatt ny likevel, mellomste hadde et bitte lite hode, og hadde 47 viste det seg da jeg fant den i går.Håper dem du har pusset passer så du slipper å lete etter andre[emoji4] jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe svarte pensko eller sandaler...
Fant du forresten kysa?