☆ Skravletråd Mai ☆

Vant til å skille jeg også. Tenker på bokmål når jeg skriver. Da blir det mer rett.

Gjør samme [emoji16]
Og så leker alle ungene her på "bokmål", gjorde det da vi var små også [emoji23]

Gjør samme [emoji16]
Og så leker alle ungene her på "bokmål", gjorde det da vi var små også [emoji23]
Det gjør vi også. Og mine barn. Sikkert fordi barnetv er typisk bokmål.

Om man ikke ser Istid 24/7 og lærer de bergensdialekta [emoji14]

Lagt meg i senga
Tenkte å se litt home and away

Hehe, det har jeg ikke sett siden jeg var barn. Husker jeg hadde så lyst til å reise dit! Introen så så deeeilig ut!

Ja. De fleste unger leker på bokmål. Mye pga barnetv vil jeg tro. Men mi bærer av og til preg av at hun periodevis ser mye "klart eg kan" og høres ut som sogning....

Tror det var forklaringen ja, barnetv og film. Ariel er vel også fra Bergen, kunne spedd på med den? :p (men hun synger kanskje mer bokmål, når jeg tenker meg om?)

Ja. De fleste unger leker på bokmål. Mye pga barnetv vil jeg tro. Men mi bærer av og til preg av at hun periodevis ser mye "klart eg kan" og høres ut som sogning....
Eldste her kan skifte til de fleste dialekter da :) De lærer raskt

Alle mine måtte prøve sko for et par uker siden. Men jeg har glemt å sette bunadspynt på minstemor sine, den er avtakbar og de var brukt som pensko sist
Troe jeg vet hvor de rette er. Vi har hatt en del slike par...

Ho brukte dem for noen uker siden, så var rimelig sikker på at dem passa og det gikk bra. Etter noen timer i konfirmasjon i går viste det seg at det gjorde det ikke lenger.

Tror det var forklaringen ja, barnetv og film. Ariel er vel også fra Bergen, kunne spedd på med den? [emoji14] (men hun synger kanskje mer bokmål, når jeg tenker meg om?)
Lenge siden jeg har sett Ariel. Var ikke min favoritt som liten [emoji14]

Au !

Når minste slenger skoa foran baderomsdøra og jeg ikke ser de. Ender med at jeg snubler og har nå ganske vondt i noen tær og hele skuldra gitt. Får vel blåmerke også jeg. Har tendens til å få raskt det.. [emoji85]

Au !

Når minste slenger skoa foran baderomsdøra og jeg ikke ser de. Ender med at jeg snubler og har nå ganske vondt i noen tær og hele skuldra gitt. Får vel blåmerke også jeg. Har tendens til å få raskt det.. [emoji85]

Au! Herlig med unger når sånt skjer [emoji16]

Au !

Au, det hørtes ikke veldig godt ut.

Eldste her kan skifte til de fleste dialekter da :) De lærer raskt

Jenta mi elsker å snakke engelsk. Gøy da, får høre fra lærere og andre elever på skolen at hun er så flink i engelsk. [emoji4] har sett mye på youtube da, og begynte plutselig å leke på engelsk da hun var rundt 4. [emoji16]

Back
Topp