Deknologi ja ;-)
Gah, hater iphone! Knappene er så små at jeg bruker mer tid på å rette opp bommerter enn på å skrive...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deknologi ja ;-)
Vant til å skille jeg også. Tenker på bokmål når jeg skriver. Da blir det mer rett.
Det gjør vi også. Og mine barn. Sikkert fordi barnetv er typisk bokmål.Gjør samme [emoji16]
Og så leker alle ungene her på "bokmål", gjorde det da vi var små også [emoji23]
Nå fikk jeg lyst på smoothie, men har ikke blåbær[emoji29]
Lagt meg i senga
Tenkte å se litt home and away
Ja. De fleste unger leker på bokmål. Mye pga barnetv vil jeg tro. Men mi bærer av og til preg av at hun periodevis ser mye "klart eg kan" og høres ut som sogning....Det gjør vi også. Og mine barn. Sikkert fordi barnetv er typisk bokmål.
Om man ikke ser Istid 24/7 og lærer de bergensdialekta [emoji14]
Det gjør vi også. Og mine barn. Sikkert fordi barnetv er typisk bokmål.
Om man ikke ser Istid 24/7 og lærer de bergensdialekta [emoji14]
Rosa er bittelitt feil der ja.![]()
Eldste her kan skifte til de fleste dialekter daJa. De fleste unger leker på bokmål. Mye pga barnetv vil jeg tro. Men mi bærer av og til preg av at hun periodevis ser mye "klart eg kan" og høres ut som sogning....
Alle mine måtte prøve sko for et par uker siden. Men jeg har glemt å sette bunadspynt på minstemor sine, den er avtakbar og de var brukt som pensko sist
Troe jeg vet hvor de rette er. Vi har hatt en del slike par...
Lenge siden jeg har sett Ariel. Var ikke min favoritt som liten [emoji14]Tror det var forklaringen ja, barnetv og film. Ariel er vel også fra Bergen, kunne spedd på med den? [emoji14] (men hun synger kanskje mer bokmål, når jeg tenker meg om?)
Jordbær er bedre uansett![]()
Lenge siden jeg har sett Ariel. Var ikke min favoritt som liten [emoji14]
Au !
Når minste slenger skoa foran baderomsdøra og jeg ikke ser de. Ender med at jeg snubler og har nå ganske vondt i noen tær og hele skuldra gitt. Får vel blåmerke også jeg. Har tendens til å få raskt det.. [emoji85]
Egentlig ja. Men storesøstra mi hadde dille på Ariel. Gikk hele tiden... [emoji14]Har så mange favoritter, jeg. Glad i de fleste disneyfilmer, egentlig [emoji7]
Mannen spurte om jeg slo ned hele veggen det ute gitt [emoji23][emoji23]Au! Herlig med unger når sånt skjer [emoji16]
Au !
Når minste slenger skoa foran baderomsdøra og jeg ikke ser de. Ender med at jeg snubler og har nå ganske vondt i noen tær og hele skuldra gitt. Får vel blåmerke også jeg. Har tendens til å få raskt det.. [emoji85]
Eldste her kan skifte til de fleste dialekter daDe lærer raskt
Nei nei[emoji23]