Fort gjortVi hadde jo sko[emoji28] trodde jeg[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fort gjortVi hadde jo sko[emoji28] trodde jeg[emoji85]
Uff, det er tidligt ja.. Dessverre vanlige tider her, hehe! Må opp senest halv6, om jeg skal begynne kl7.. Men somregel vekker lille F meg før klokka hver gangDet skjønner jeg godt[emoji4] Har sagt at alt etter sju er greit, men i morra så må vi opp halv 6[emoji33] eller jeg må opp 5 og tuppa vekkes halv 6. Glemte å bytte vakta mi, så starter halv 7 på jobb.
Hehe,ha det er fortjentHaha, nei det er for tidlig!![emoji23]
Jeg har hatt min dose med opp før kl 06....nå er barna så store at jeg burde få sove litt lenger[emoji1]
Spesielt.. Mamma har jo spart på AAAALT! [emoji14] kjekt og da..men ble mye vi kunne kaste og gi bortOj. Hvordan var det?
Har vært på middag hos mamma![]()
Hva fikk dere til middag?Oj. Hvordan var det?
Har vært på middag hos mamma![]()
Hehe, ja.. Merker vel litt forskjell da. Gjorde ihvertfall det her! Det var jo det eneste som funka [emoji14]Woah. Ja. Vi har litt luksus med henne faktisk [emoji14] Helt til puppen forsvinner vil jeg tro..
Etter en uke med alt for mye å gjøre fikk jeg endelig trent i kveld [emoji4]
Fort gjort![]()
Ooh, det såg godt ut!Du kan få smoothie?
![]()
Uff, det er tidligt ja.. Dessverre vanlige tider her, hehe! Må opp senest halv6, om jeg skal begynne kl7.. Men somregel vekker lille F meg før klokka hver gang![]()
Du kan få smoothie?
![]()
Da hadde jeg droppet ut, det er helt sikkertSkjønneralle skulle ha skrevet på dialekt her. Det hadde blitt moro det
![]()
Rosa er bittelitt feil der ja.Så greit å ha fri da. Vi må i veien å kjøpe sko til snuppa[emoji85] fant ut at hu fikk gnagsår av penskoa. Og rosa vikingsko blir liksom litt feil til bunaden[emoji85]
Oki. Funker det også [emoji7]Du kan få smoothie?
![]()
Alle mine måtte prøve sko for et par uker siden. Men jeg har glemt å sette bunadspynt på minstemor sine, den er avtakbar og de var brukt som pensko sistDer sier du noe. Sko er det eneste jeg ikke har tenkt på til onsdag. [emoji85]
Deknologi ja ;-)Hihi, at internett/deknologi har gjort sitt for skriftspråket, det visste vi jo. [emoji23]
Vant til å skille jeg også. Tenker på bokmål når jeg skriver. Da blir det mer rett.Samme her, bare fra nord. Uttaler ikke bare ord annerledes, men vi har ofte andre ord eller en annen måte å formulere oss på. Så er jo vant til å skille veldig mellom bokmål og dialekt, fordi det egentlig er litt fjernt fra hverandre uansett.![]()