☆ Skravletråd Mai ☆

Det skjønner jeg godt[emoji4] Har sagt at alt etter sju er greit, men i morra så må vi opp halv 6[emoji33] eller jeg må opp 5 og tuppa vekkes halv 6. Glemte å bytte vakta mi, så starter halv 7 på jobb.
Uff, det er tidligt ja.. Dessverre vanlige tider her, hehe! Må opp senest halv6, om jeg skal begynne kl7.. Men somregel vekker lille F meg før klokka hver gang :o

Ta med noe vin og mat også [emoji14]

Du kan få smoothie?
99ddf584dea27965a3bd947bdc52a0e2.jpg

Uff, det er tidligt ja.. Dessverre vanlige tider her, hehe! Må opp senest halv6, om jeg skal begynne kl7.. Men somregel vekker lille F meg før klokka hver gang :o

Begynner som regel halv 7 eller kvart over 7 2-4 dager i uka, så ganske vant med det. Men like kjett hver gang ho må vekkes[emoji85] uff, slitsomt med morrasfugl.

Så greit å ha fri da. Vi må i veien å kjøpe sko til snuppa[emoji85] fant ut at hu fikk gnagsår av penskoa. Og rosa vikingsko blir liksom litt feil til bunaden[emoji85]
Rosa er bittelitt feil der ja. :-)

Der sier du noe. Sko er det eneste jeg ikke har tenkt på til onsdag. [emoji85]
Alle mine måtte prøve sko for et par uker siden. Men jeg har glemt å sette bunadspynt på minstemor sine, den er avtakbar og de var brukt som pensko sist
Troe jeg vet hvor de rette er. Vi har hatt en del slike par...

Samme her, bare fra nord. Uttaler ikke bare ord annerledes, men vi har ofte andre ord eller en annen måte å formulere oss på. Så er jo vant til å skille veldig mellom bokmål og dialekt, fordi det egentlig er litt fjernt fra hverandre uansett. :p
Vant til å skille jeg også. Tenker på bokmål når jeg skriver. Da blir det mer rett.

Back
Topp