Nå bruker jeg dette for å skrive liste. Jeg ammer så jeg når ikke papir og blyant og trenger å sortere og huske.
I dag skal jeg
Skaffe middag til 17. Mai. 1,5 kg biff og noe kylling. Sjekke opp hva vi har og trenger av saus og grønnsaker
Skaffe dessert til 17.5, is og strø tror jeg
Sjekke opp om eldste trenger hvit strømpebukse og/eller bunadsstrømper. Skaffe det som mangler.
Sjekke opp hva vi har av sløyfer til å henge på oss og hårsløyfene til mellomste
Skaffe om mangler.
Og handle brød og melk og middag.
Ideelt sett stikke innom mamma og pappa og låne med meg solden så jeg kan få ordnet jord til noe blomster i morgen, kjekt å få plantet litt ute til 17. Mai. Og da kaaanskje innom Plantasjen for litt ekstra planter... jeg har en plan om å så ringblomster, men de spirer jo ikke så fort.
Uten å besøke mamma. For lillemor hoster stygt og mamma driver jo og kommer seg fra den lungebetennelsen.
I tillegg gjøre klart gjesterommet og holde kommunikasjon med svigermor om når hun kommer og mannen om når han kommer hjem og se hvor mange jeg da skal ha til middag siden jeg ikke vet hvor sent hun kommer og hva han rekker før styremøte klokka sju.