☆ Skravletråd Mai ☆

Strikker videre på arm 2. Mens jeg og mann ser x files. Koselig også. Prøve bli ferdig med disse armene mine. Så jeg får begynt på den evige bolen [emoji23][emoji23]

Æsj da, blir sent før hun kommer da?[emoji13]
Vi snakker vel om at opprinnelig antatt 22 blir 23+ tenker jeg. Opp mot 2330
Og kommer ikke mannen hjem må jeg være våken og ta mot. Bør jeg vel uansett. Men det er hverdag i morgen.

Uff, får helt vondt i magen[emoji20] må være ille både psykisk og fysisk å gå sånn og vente...
Håper de snart finner ut hva som utløser plagene og kan gi deg hjelp[emoji173]️
Får vel magesår snart også [emoji23] Håpløst. Blir litt sliten i toppetasjen, ja. De har mer eller mindre skjønt det, men det må jo følges opp og behandles da [emoji14]

Joa, men først glemmer jeg å bake kake og vaske en kjole.
Så glemmer jeg den samtalen siden jeg kommer på at jeg har glemt det andre.
Siden jeg opprinnelig glemte kaken blir det vanlig sjokoladekake med krem og strø, ikke de flotte sjokoladekakene pyntet til anledningen med fondant i former og farger.
Sitter og ikke er fornøyd, har levert flott kake hvert eneste år de siste 5-6 årene og føler det nesten forventes
Men du! Pust... Jeg forstår deg så godt, alt blir litt feil når først en ting blir feil. Men gjort er gjort :) Og de blir nok mer enn glad nok for kake skal du se.

Enn så lenge slapp jeg spinalpunksjon, hurra! Men nevrologen hadde glemt å sette opp time til meg.... Og det satt jeg lite pris på i den formen jeg er. Fastlegen styra og ordna med sykehuset, de skulle sørge for at den timen ble satt opp. Liker ikke at nevrologen jeg har virker svimete og usikker... Samme melding som ellers. Ille dårlig, og/eller brekninger så skal jeg ringe legevakt uten å nøle. Ellers er jeg satt på hjertemedisin, så får vi se åssen det blir. Så får vi håpe nevroligen får ut fingeren..

Så godt å høre! Håper du slipper det senere også.
Man glemmer da ikke det[emoji15] skjønner du blir usikker da ja. Håper du får time fort[emoji4] som om ting ikke er ille nok, så skal du måtte lure på om han husker å sette opp time.
Håpe hjertemedisinen har effekt og du blir bedre[emoji171]

Back
Topp