☆ Skravletråd Mai ☆

Bra dere fikk pratet sammen[emoji4] fort gjort å si ting man angrer på om man er frustrert...

Så flink gutt du har som vil opptre![emoji1] skjønner du er stolt[emoji173]️ det er tøft!
Han liker å opptre for familien. Og svigermor har han bare spilt for i jula, mine foreldre får av og til en liten konsert ;-)

Og ja. Sliten og frustrert så kom der noen stygge gloser når jeg var utsultet og jentungen viste seg å like tomatsuppe men ville hjelpe meg å mate henne. Å sloss om en skje med tomatsuppe så den treffer oss alle er virkelig ikke det jeg setter pris på. Ikke da hun "hjalp" meg med oppvaskmaskinen heller, hvor det var et plastglass som hadde snudd seg og var fullt av skittent vann. Som hun veltet over fatene som sto i skuffen under.

For all del, hun er lita, så ikke sint på henne. Bare oppgitt og slitten.

Har ikke skrevet så mye her de siste par dagene, men har (skum)lest det meste.
Håper dere har hatt en bra mandag. :)

Her har vi hatt strålende vær, lenge med sol nå. Fint når man må på flere trilleturer uansett. :)
Så har vi vært på en type "løp" som idrettslaget arrangerer i lysløypa, hvor man kan gå eller løpe eller hva man vil. Som et slags sommeralternativ til skirenn. De tar tiden på ungene også, som ekstra moro bare. Litt stolt, var ikke så mange unger da, type 15 stk kanskje, og jenta mi kom løpende på fjerdeplass. :) Hun som aldri kan gå tur med meg fordi hun bliiiir sååå sliten! (savner ipaden, tenker jeg vi sier)

Høres ut som flotte dager hos dere[emoji1]
Så flink jente du har!![emoji173]️

Bra dere fikk pratet sammen[emoji4] fort gjort å si ting man angrer på om man er frustrert...

Så flink gutt du har som vil opptre![emoji1] skjønner du er stolt[emoji173]️ det er tøft!
Han liker å opptre for familien. Og svigermor har han bare spilt for i jula, mine foreldre får av og til en liten konsert ;-)

Og ja. Sliten og frustrert så kom der noen stygge gloser når jeg var utsultet og jentungen viste seg å like tomatsuppe men ville hjelpe meg å mate henne. Å sloss om en skje med tomatsuppe så den treffer oss alle er virkelig ikke det jeg setter pris på. Ikke da hun "hjalp" meg med oppvaskmaskinen heller, hvor det var et plastglass som hadde snudd seg og var fullt av skittent vann. Som hun veltet over fatene som sto i skuffen under.

Gått greit, men sliten :) Pulsen er helt apekatt, så satt på hjertemedisiner nå for å se om den roer seg. Kardiolog lurer på om det har sammenheng med hodet, men de mistenker og arytmi. Fastlegen ringte sykehuset, og etterlyste ny time da jeg blir dårligere og ikke har hørt noe. Nevrologen min virker surrete, men det har ikke jeg "råd" til helsemessig. Var ikke satt opp noen time, men nevro hadde skrevet i notatene at det var avtalt oppfølging denne uka. Senest neste uke nå da. Ønsket ikke å dra på akutten å vente mange timer, skal heller ringe om jeg brekker meg/kaster opp igjen, da vil de ha kontroll. Øyelegen reagerte også på at jeg ikke har fått time, fordi han ser at det er også tegn til skade på øyene som foreløpig er bra, og de vil holde den bra da det ikke kan reverseres. Bare kaos... Jeg er sliten, lei og litt skuffa over alt surret. Venter på oppkast, ellers så gir jeg litt f.... Puh, godt å få ut :)

Uff, får helt vondt i magen[emoji20] må være ille både psykisk og fysisk å gå sånn og vente...
Håper de snart finner ut hva som utløser plagene og kan gi deg hjelp[emoji173]️

Det er så fort gjort kjære deg. Det er kjipt, men menneskelig [emoji173] Klem
Joa, men først glemmer jeg å bake kake og vaske en kjole.
Så glemmer jeg den samtalen siden jeg kommer på at jeg har glemt det andre.
Siden jeg opprinnelig glemte kaken blir det vanlig sjokoladekake med krem og strø, ikke de flotte sjokoladekakene pyntet til anledningen med fondant i former og farger.
Sitter og ikke er fornøyd, har levert flott kake hvert eneste år de siste 5-6 årene og føler det nesten forventes

Back
Topp