Dagen startet bra, jeg fikk ordnet mye og snakket med mamma, noe som gjorde godt.
Så kollapsa jeg på sofaen sånn i tretiden. Fikk guttungen til å gjøre lekser når han kom og laget middag til oss siden mannen ikke har dradd fra jobb enda.
Svigermor startet fra siste datter klokken 17 og det et altså fem timer herfra så hun kommer sent i kveld.
Og jeg må nå ta fatt på kjøkkenet etter middag og deretter altså den delen av gjesterommet jeg ikke orket før i dag og håpte mannen skulle rekke men han kommer på 1815-båten og er da her ca 1835 og skal altså ha styremøte fra 19. Så jeg får ta det jeg klarer.
Nå må jeg bare atter en gang lufte denne bikkja som syter som en grinerunge med kolikk i dag. Jeg blir sprø. Den gode følelsen av en flott dag i formiddag er borte og jeg har i frustrasjon sagt ting jeg angrer på under middagen. Så da måtte jeg ta en liten prat med dem om det også. Be om unnskyldning for at jeg ble sint selv om jeg allerede da gjorde det klart at det ikke var dem jeg var sint på.
Stolt av eldstemann da som ba om ekstralekse i spilling, og fikk lærerne til å skrive ned notene for ham for den sto ikke i boka. Han vil spille for gjestene til middag på onsdag, ja vi elsker.
Bra dere fikk pratet sammen[emoji4] fort gjort å si ting man angrer på om man er frustrert...
Så flink gutt du har som vil opptre![emoji1] skjønner du er stolt[emoji173]️ det er tøft!