☆ Skravletråd Mai ☆

Noen dager[emoji29] Får håpe det roer seg litt for deg snart.
Så flink gutt da[emoji2]
Noen dager.

Det roer seg nok snart, må bare faktisk finne senga svigermor skal sove på etter at lillemor/ungene er lagt. Bake en kake, rydde og vaske kjøkkenet før og etter ;-), handle litt mat og aller helst plante litt ut er planen for i morgen, samt at jeg må stryke flagg og sløyfer og skautet mitt. Fryse noen flere isbiter og ordne langbord.

Det er bare gjesterommet som stresser meg. For det trengs om tre timer, og den første og vel så det går med på å legge ungene

Men jeg bør kunne få inn en time der, og det holder det altså. Jeg bare er litt sliten og matt.

Ja. For hun startet derfra 17 og er dermed sikkert ikke her før ca 22 så jeg skal ha litt tid etter at ungene er i seng også.

Nå ser jeg til gjennomføring av spillelekse, det er nemlig en del oppfølging av barn som tar tid 16-20. Men etter øving i marsjering ute mens han spiller nå så skal jeg ta kjøkkenet (som jeg skrev i sted men ikke kom igang fordi det var spørsmål ang spilleleksa etc)

Greit at du får litt tid da, du får rydde unna det værste også ta det siste i morra mens ho kan ta lillemor litt[emoji4]

Noen dager.

Det roer seg nok snart, må bare faktisk finne senga svigermor skal sove på etter at lillemor/ungene er lagt. Bake en kake, rydde og vaske kjøkkenet før og etter ;-), handle litt mat og aller helst plante litt ut er planen for i morgen, samt at jeg må stryke flagg og sløyfer og skautet mitt. Fryse noen flere isbiter og ordne langbord.

Det er bare gjesterommet som stresser meg. For det trengs om tre timer, og den første og vel så det går med på å legge ungene

Men jeg bør kunne få inn en time der, og det holder det altså. Jeg bare er litt sliten og matt.

Godt mai snart er over[emoji28]
Håper ungene er eksemplariske og legger seg uten noe mer.
Blomster skulle jo jeg kjøpe i dag[emoji85][emoji15] Vi skal ikke være hjemme, men litt koselig med blomstrer på trappa uansett. Pluss to ekstra flagg, som jeg også har glemt...

Blomster skulle jo jeg kjøpe i dag[emoji85][emoji15] Vi skal ikke være hjemme, men litt koselig med blomstrer på trappa uansett. Pluss to ekstra flagg, som jeg også har glemt...
Ungene....

Lille sover
De store har ikke gått på badet engang hører jeg! (jeg har visst sovet bittelitt med lille, sånn 15 min. Trengte det)

Det var sykt mye folk på Plantasjen. Sånn klokka 11-12 liksom. Normalt er der tre andre biler. Det var over halve parkeringsplassen.
Åpenbart mange som skulle plante til 17.5

Logget ut for 8.gang i dag. Syns jeg burde få veska OG den fødselsplakaten i trøstegave uansett [emoji23][emoji23][emoji23]

Så utrolig kjipt[emoji15] håpløst a når det er slik[emoji85] endelig en positiv ting med iPhone[emoji23]
Når du sier endelig en positiv ting altså, syns jeg fremdeles det er fælt at det er eneste positive med den [emoji23][emoji23]

Når du sier endelig en positiv ting altså, syns jeg fremdeles det er fælt at det er eneste positive med den [emoji23][emoji23]

Hehe[emoji23] tenkte litt mer i forhold til samsung feks. Er egentlig fornøyd jeg, helt til jeg bruker mannen sin samsung[emoji85] da skjønner jeg ikke hvorfor jeg bytta til iPhone[emoji23]

Visker stille..... Tapatalk.....

Back
Topp