☆ Skravletråd Mai ☆

Dagen startet bra, jeg fikk ordnet mye og snakket med mamma, noe som gjorde godt.

Så kollapsa jeg på sofaen sånn i tretiden. Fikk guttungen til å gjøre lekser når han kom og laget middag til oss siden mannen ikke har dradd fra jobb enda.

Svigermor startet fra siste datter klokken 17 og det et altså fem timer herfra så hun kommer sent i kveld.

Og jeg må nå ta fatt på kjøkkenet etter middag og deretter altså den delen av gjesterommet jeg ikke orket før i dag og håpte mannen skulle rekke men han kommer på 1815-båten og er da her ca 1835 og skal altså ha styremøte fra 19. Så jeg får ta det jeg klarer.

Nå må jeg bare atter en gang lufte denne bikkja som syter som en grinerunge med kolikk i dag. Jeg blir sprø. Den gode følelsen av en flott dag i formiddag er borte og jeg har i frustrasjon sagt ting jeg angrer på under middagen. Så da måtte jeg ta en liten prat med dem om det også. Be om unnskyldning for at jeg ble sint selv om jeg allerede da gjorde det klart at det ikke var dem jeg var sint på.

Stolt av eldstemann da som ba om ekstralekse i spilling, og fikk lærerne til å skrive ned notene for ham for den sto ikke i boka. Han vil spille for gjestene til middag på onsdag, ja vi elsker.

Har fortsatt litt tid til å få klart gjesterommet da[emoji4]
Ja. For hun startet derfra 17 og er dermed sikkert ikke her før ca 22 så jeg skal ha litt tid etter at ungene er i seng også.

Nå ser jeg til gjennomføring av spillelekse, det er nemlig en del oppfølging av barn som tar tid 16-20. Men etter øving i marsjering ute mens han spiller nå så skal jeg ta kjøkkenet (som jeg skrev i sted men ikke kom igang fordi det var spørsmål ang spilleleksa etc)

899d99083a52cafb9d9fa1c1a18d44d6.jpg

Har du sett[emoji7]

Dagen startet bra, jeg fikk ordnet mye og snakket med mamma, noe som gjorde godt.

Så kollapsa jeg på sofaen sånn i tretiden. Fikk guttungen til å gjøre lekser når han kom og laget middag til oss siden mannen ikke har dradd fra jobb enda.

Svigermor startet fra siste datter klokken 17 og det et altså fem timer herfra så hun kommer sent i kveld.

Og jeg må nå ta fatt på kjøkkenet etter middag og deretter altså den delen av gjesterommet jeg ikke orket før i dag og håpte mannen skulle rekke men han kommer på 1815-båten og er da her ca 1835 og skal altså ha styremøte fra 19. Så jeg får ta det jeg klarer.

Nå må jeg bare atter en gang lufte denne bikkja som syter som en grinerunge med kolikk i dag. Jeg blir sprø. Den gode følelsen av en flott dag i formiddag er borte og jeg har i frustrasjon sagt ting jeg angrer på under middagen. Så da måtte jeg ta en liten prat med dem om det også. Be om unnskyldning for at jeg ble sint selv om jeg allerede da gjorde det klart at det ikke var dem jeg var sint på.

Stolt av eldstemann da som ba om ekstralekse i spilling, og fikk lærerne til å skrive ned notene for ham for den sto ikke i boka. Han vil spille for gjestene til middag på onsdag, ja vi elsker.

Noen dager[emoji29] Får håpe det roer seg litt for deg snart.
Så flink gutt da[emoji2]

Jeg er så heldig, kommer stadig sånt i mailboxen..

Jeg er en singel jente. Mer enn bare sjekking.

Hvis du er voksen, fra 20-55, jobber, kan føre en skikkelig samtale og vet å føre deg, ta kontakt med meg.
Jeg er ingen modell, så jeg forventer ikke at du skal være det heller.
Jeg koster ingenting. Bare e-posten din, send meg brukernavnet ditt, så vil jeg gi deg telefonnummeret mitt:

Haha[emoji23] sååå heldig du er![emoji12]

God morgen alle :) På vei til å koble av holteraparatet, og har krøpet til korset å ringt legen for en time etterpå. Sa jeg ville vente på fastlegen, men det ville ikke de så jeg fikk time hos en annen fastlege da min ikke er tilbake før etter 17. mai. Sykt engstelig for at de sender meg til en ny spinalpunksjon :(

Hvordan har det gått idag?[emoji173]️

Hjemme fra handletur.
Fikk en liten prat med mamma også, det gjorde litt godt og dagen bedre for meg. Nå skal jeg og lillemor spise lunsj så spørs det om vi burde sett på gjesterommet.

Hun har ikke begynt å kjøre enda, sjal gjøre litt småting. Så innom en datter med bunad og en annen med en katt og så kjøre hit aå en gang etter ungene er i seng
Derved kan jeg ikke belage meg på at "bestemor hjelper dere mens jeg legger lillesøster", mannen har nemlig styremøte fra 19

Så deilig med en god prat[emoji173]️

Æsj, vært å kjøpt sko til vesla[emoji28] Ho er midt mellom to str på alle sandalene som finnes her, har ikke tid til å kjøre lengere og se. Og jeg bruker ikke 500kr på sandaler som ratt ikke passer lengre midt i juni. Svarte pensko har dem ikke som ikke glitrer[emoji85]så da ble det rett og slett svarte eccosko som ikke passer helt til bunaden, men uansett bedre enn rosa viking. Skal jo tross alt bare bruke bunaden på onsdag.

Det funker nok fint[emoji2] ikke lett når de er midt mellom størrelser...

Det funker nok fint[emoji2] ikke lett når de er midt mellom størrelser...

Det gjør det[emoji2] nei, håpløst da dem er det. Ecco skoa får a jo brukt masse ellers også, pluss at det var 20% på dem[emoji16]

Back
Topp