Gikk det bra i dag?Kom inn etter 43 min venting... nå venter jeg på blodprøver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det bra i dag?Kom inn etter 43 min venting... nå venter jeg på blodprøver
Jada men så noe hun lurte litt påGikk det bra i dag?
Enn så lenge slapp jeg spinalpunksjon, hurra! Men nevrologen hadde glemt å sette opp time til meg.... Og det satt jeg lite pris på i den formen jeg er. Fastlegen styra og ordna med sykehuset, de skulle sørge for at den timen ble satt opp. Liker ikke at nevrologen jeg har virker svimete og usikker... Samme melding som ellers. Ille dårlig, og/eller brekninger så skal jeg ringe legevakt uten å nøle. Ellers er jeg satt på hjertemedisin, så får vi se åssen det blir. Så får vi håpe nevroligen får ut fingeren..Håper du slapp ny spinalpunksjon og at du grudde deg uten grunn[emoji171]
Ikke lett det der [emoji85] Bra blir det nok uansett!Æsj, vært å kjøpt sko til vesla[emoji28] Ho er midt mellom to str på alle sandalene som finnes her, har ikke tid til å kjøre lengere og se. Og jeg bruker ikke 500kr på sandaler som ratt ikke passer lengre midt i juni. Svarte pensko har dem ikke som ikke glitrer[emoji85]så da ble det rett og slett svarte eccosko som ikke passer helt til bunaden, men uansett bedre enn rosa viking. Skal jo tross alt bare bruke bunaden på onsdag.
Ånei, det er så kjipt når det blir sånn [emoji85]Tror det blir stress i dag.
Kom på får i dag at obs, jeg skulle ha bakt det jeg skal ha med meg i barnehagen i morgen i helgen, obs, kjolen frøkna vil ha på seg er ikke ren, obs, det er dugnad i sameiet i dag....
Det gikk den "sitte rolig og strikke"-kvelden
Tror det blir stress i dag.
Kom på får i dag at obs, jeg skulle ha bakt det jeg skal ha med meg i barnehagen i morgen i helgen, obs, kjolen frøkna vil ha på seg er ikke ren, obs, det er dugnad i sameiet i dag....
Det gikk den "sitte rolig og strikke"-kvelden
BraJa. Hu skal på ta noen prøverSå tror det var noe rutine greier
![]()
Elsker samsungen min ellers. Men kjedelig mår problemene har vart i over ei uke nå gitt [emoji85]Hehe[emoji23] tenkte litt mer i forhold til samsung feks. Er egentlig fornøyd jeg, helt til jeg bruker mannen sin samsung[emoji85] da skjønner jeg ikke hvorfor jeg bytta til iPhone[emoji23]
Jobb og hundevakt. For så å få minste i selskap også
Du da?
Herremin så søte [emoji173][emoji173]Viser bare 2 av 6 små valper nå da. De ligger så spredd [emoji14]![]()
Viser bare 2 av 6 små valper nå da. De ligger så spredd [emoji14]![]()
Flink!!Vaskemaskin går
Kake i ovnen
Oppvaskmaskin går
Da ligger jeg litt foran skjemaet![]()
Gikk det bra?Så gøy med utviklingssamtalr
Ikke helt, men jeg fikk en fin og effektiv handletur, inkl en liten prat med mamma, og fått tatt deler av gjesterommet i alle fall.
Haha. Jeg messenger-stalker svigermor. "aktiv for..." litt over en time borte, vel, ca en time fra henne til yngste datter. Etter en stund ble hun borte igjen. Nå en time borte. Ca en time mellom døtrene hennes. ;-)
Hun har nemlig ikke sendt meg et pip om at hun startet eller noe sånn men det antar jeg hun har gjort nå da...
Vaskemaskin går
Kake i ovnen
Oppvaskmaskin går
Da ligger jeg litt foran skjemaet![]()
Vært på farten siden kl 10 , nå kom jeg endelig hjem
Så gøy med utviklingssamtalr