Ja ikke godt å få lagt de akkurat til rett tid noen gangerJa, men nå tror jeg det bikka litt. Gikk litt for lenge før jeg fikk lagt hu, men kom jo akkurat hjem fra bhg[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke godt å få lagt de akkurat til rett tid noen gangerJa, men nå tror jeg det bikka litt. Gikk litt for lenge før jeg fikk lagt hu, men kom jo akkurat hjem fra bhg[emoji4]
Ja da er jeg der om noen dager [emoji4]Du har 1238 så ligger godt ann[emoji6]
Er hva stemmene prøver å overbevise meg om ihvertfall [emoji23]Du kan få tro det selv![]()
Slappe av etter imorgen da?Sliten jeg
Å om 40 min må jeg ut igjen
Så godt du har fri imorgen [emoji4]Hei fininger2 vakter og nå fri i morgen heldigvis
gleder meg hurra hihi
![]()
Ja veldig glad for det altsåSå godt du har fri imorgen [emoji4]
Takk takk! Håper han blir bedre til i morgen! For vi SKAL gå i tog!ÅneiMasse god bedring.
Det meste er klart ja![]()
Flink og flink [emoji14] Prøver hihi. Tok en pause på ei uka gitt etter konfirmasjonen og alt det der gitt. Ble for travelt.
Snart fri en dag igjen. Jobb i dag. 17.mai i morgen. Strengt talt ikke noe fri det heller. Tidlig opp og stelle alle sammen. Gå i ett tog som tar 1 times tid for den under 2 km lange turen.
I går var det 20 grader og sol. I morgen meldt regn. Selvsagt. Hvorfor ikke ? Drittvær altså... Blir seriøst regntøy på barna om det blir det været det er meldt.. Meg også gitt. Gidder ikke ble gjennomvåt og syk bare for å gå i tog.
Vet dere hva? Står ute på trappa nå og ser at noen har plukka alle tulipanene mine....De var så fine nå. Mistenker naboen sine barn. De sikla på de i går og de er så små. Så de tenkte nok ikke over det gitt
God morgen
Kb kjørt til skolen
Vaskemaskin satt på
I dag skal alle klærne flyttes fra soverom til garderoberom
Deig til horn satt
Så må jeg lage kake senere
På butikken
Hente kb
Bli ferdig med de klærne
Så opp på skolen i ettermiddag å lage klart til i morgen
Er dere klare til i morgen?? Her er alt klart... og guttungen har 40 i feber og hoster hårballer... supert!!
Håper det samme for morgendagen blir stress fra morning av
Vært å handla regnponchoer og svart paraply til mannen [emoji14] Så da er vi vel klare for drittværet i morgen![]()
Ja ikke godt å få lagt de akkurat til rett tid noen ganger
Huff god bedring til han [emoji173]️Er dere klare til i morgen?? Her er alt klart... og guttungen har 40 i feber og hoster hårballer... supert!!
Det er nok greit å ha ja [emoji23]Vært å handla regnponchoer og svart paraply til mannen [emoji14] Så da er vi vel klare for drittværet i morgen![]()
Hva skal du da? [emoji4]Stakkars mannen.
Jeg skal være borte store deler av helgen
Alt fra 2 år og opp til 8 år syns jeg å huske. De er 3 stk. Har ikke hatt med de noe særlig. Tipper hu har flytta inn til faren sin siden hun og mannen har flytta fra hverandre og endelig fikk solgt huset sitt så.Nei det var de vist ikke så flinke til, men hvor gamle er de egentlig?