☆ Skravletråd Mai ☆

Ja, men nå tror jeg det bikka litt. Gikk litt for lenge før jeg fikk lagt hu, men kom jo akkurat hjem fra bhg[emoji4]
Ja ikke godt å få lagt de akkurat til rett tid noen ganger

Snart fri en dag igjen. Jobb i dag. 17.mai i morgen. Strengt talt ikke noe fri det heller. Tidlig opp og stelle alle sammen. Gå i ett tog som tar 1 times tid for den under 2 km lange turen.

I går var det 20 grader og sol. I morgen meldt regn. Selvsagt. Hvorfor ikke ? Drittvær altså... Blir seriøst regntøy på barna om det blir det været det er meldt.. Meg også gitt. Gidder ikke ble gjennomvåt og syk bare for å gå i tog.

Her er det meldt foreløpig "bare" overskyet i morgen[emoji849] krysser fingre!

Vet dere hva? Står ute på trappa nå og ser at noen har plukka alle tulipanene mine.... :( De var så fine nå. Mistenker naboen sine barn. De sikla på de i går og de er så små. Så de tenkte nok ikke over det gitt

Å nei så kjedelig[emoji20]

Er dere klare til i morgen?? Her er alt klart... og guttungen har 40 i feber og hoster hårballer... supert!!

Huff[emoji17] Masse god bedring[emoji4]
Vi er nesten fedig, må bare stryke skjorte. kysa er for liten til tross for at str er riktig[emoji15], så den får bare være som den er. Får ikke tak i ny uansett

Nei det var de vist ikke så flinke til, men hvor gamle er de egentlig?
Alt fra 2 år og opp til 8 år syns jeg å huske. De er 3 stk. Har ikke hatt med de noe særlig. Tipper hu har flytta inn til faren sin siden hun og mannen har flytta fra hverandre og endelig fikk solgt huset sitt så.

Back
Topp