Litt surt ute
Det er det her også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt surt ute
Jeg er nok verre, jeg finner et system som passer inn, alt annet blir goooodt gjemt unna og mann samt barn må bare følge de.Ja, men det blir stadig en utfordring når systemet enten mangler, krever utstyr som vi ikke har råd til å kjøpe, eller mannen og jentungen bare lar være å bruke systemet. Så går jeg rundt og gnager... Det er nok en av grunnene til at jeg også blir sløv med husarbeidet, for når jeg først gjør noe, blir jeg bestandig potte sur over alt det rare som dukker opp, og spesielt på mannen, og føler at det bare er jeg som gjør noe og han bare aktivt driter i det. Så der går jeg rundt og blir sliten og forbanna og kjefter for meg selv. Haha, jeg høres jo sinnsyk ut.![]()
Skulle tro det altså, men jeg vet ikke. Men som sagt kan du ringe tryggmammamedisin hvis du er veldig i tvil.
Støvallergien er reel nok om det må nesten se ut som et utstillingshjem er jeg kanskje ikke så sikker på men vi sier det [emoji6]Det kan du men om jeg tror på det derimot![]()
Tror de små merker godt når vi skal hs gjort ting og kanskje stresser litt, håper du får gjort det du vil [emoji4]Her sprutregner det, lille nekter å ligge i vogna og ho er stuptrøtt[emoji85] jeg skulle ha ryddet ut av oppvaskmaskina, bretta klær og vaska enda flere klær. Også er jeg så trøtt selv etter netter med for lite søvn[emoji29]
Nei det må du ikkrHurra, under 200 innlegg igjen[emoji16] ikke at jeg skal stoppe da jeg når 1500, men...
Det er de, men de kunne havnet på dit stuebord istedenfor daHaha ja. Jojo. Det får være. De er borte uansett [emoji14]
He he du altsåStøvallergien er reel nok om det må nesten se ut som et utstillingshjem er jeg kanskje ikke så sikker på men vi sier det [emoji6]![]()
Men jeg er på mobilSitter på dataen nå altså
Fort gjort at det blir dobbelt![]()
Ja. Var tanken det da [emoji14] Men så nå at de har delvis strødd de i hagen sin da. Skjulte ikke sporene så godt [emoji23]Det er de, men de kunne havnet på dit stuebord istedenfor da
Har ikke sett på lista i det siste jeg, forventer bare at jeg skal klare det [emoji4]Hurra, under 200 innlegg igjen[emoji16] ikke at jeg skal stoppe da jeg når 1500, men...
Tror de små merker godt når vi skal hs gjort ting og kanskje stresser litt, håper du får gjort det du vil [emoji4]
Nei det må du ikkr
Jeg er da helt normal jeg velHe he du altså
Hmm føler det er lettere fra data så da er det tregt når det skjer på mobilen [emoji54]Men jeg er på mobil
Begynt på middag. Koteletter med potet, grønnsaker og brun saus.Mannen kom hjem kl 16. Skulle være klart til da gitt
Har ikke sett på lista i det siste jeg, forventer bare at jeg skal klare det [emoji4]
Har ikke sett på lista i det siste jeg, forventer bare at jeg skal klare det [emoji4]