☆ Skravletråd Mai ☆

Hurra, under 200 innlegg igjen[emoji16] ikke at jeg skal stoppe da jeg når 1500, men...

Ja, men det blir stadig en utfordring når systemet enten mangler, krever utstyr som vi ikke har råd til å kjøpe, eller mannen og jentungen bare lar være å bruke systemet. Så går jeg rundt og gnager... Det er nok en av grunnene til at jeg også blir sløv med husarbeidet, for når jeg først gjør noe, blir jeg bestandig potte sur over alt det rare som dukker opp, og spesielt på mannen, og føler at det bare er jeg som gjør noe og han bare aktivt driter i det. Så der går jeg rundt og blir sliten og forbanna og kjefter for meg selv. Haha, jeg høres jo sinnsyk ut. :D
Jeg er nok verre, jeg finner et system som passer inn, alt annet blir goooodt gjemt unna og mann samt barn må bare følge de.
Vil si det går bedre og bedre for hvert år nå er det bare småting de glemmer og det kan jeg godt ta, eventuelt passe på at de tar selv [emoji6]

Her sprutregner det, lille nekter å ligge i vogna og ho er stuptrøtt[emoji85] jeg skulle ha ryddet ut av oppvaskmaskina, bretta klær og vaska enda flere klær. Også er jeg så trøtt selv etter netter med for lite søvn[emoji29]
Tror de små merker godt når vi skal hs gjort ting og kanskje stresser litt, håper du får gjort det du vil [emoji4]

Begynt på middag. Koteletter med potet, grønnsaker og brun saus. :) Mannen kom hjem kl 16. Skulle være klart til da gitt

Tror de små merker godt når vi skal hs gjort ting og kanskje stresser litt, håper du får gjort det du vil [emoji4]

Ja, men nå tror jeg det bikka litt. Gikk litt for lenge før jeg fikk lagt hu, men kom jo akkurat hjem fra bhg[emoji4]

Begynt på middag. Koteletter med potet, grønnsaker og brun saus. :) Mannen kom hjem kl 16. Skulle være klart til da gitt

Det hørtes godt ut[emoji4] Greit å få middagen servert med en gang man kommer inn døra da[emoji28]

Har ikke sett på lista i det siste jeg, forventer bare at jeg skal klare det [emoji4]

Ja, hvis man er litt aktiv i denne tråden så er nok ikke det veldig vanskelig[emoji6] men, så litt mørkt på det før[emoji28]

Back
Topp