☆ Skravletråd Mai ☆

Jupp, ellers ville det blitt wrap da.
Men tror de andre på jobben mener han er bortskjemt med maten han får, hjelper vel ikke med marokkansk safrankylling, den var utrolig god og tok litt av sausen som ble til å steke og koke risen i [emoji7]
Hihi. Heldig da :)

Prøvde å være grei med mannen. Men etter ei uke fikk han ordne seg selv til lunsj på jobb [emoji23]

Da kom mannen hjem. Se oss en episode med x files mens jeg strikker litt videre. Ble ferdig med arm 2 i dag. Så begge ermene er klare. Begynt på bolen :) Kommet meg opp til glattstrikk hvertfall. Så da er det bare å fortsette da :D

Det gjør det nok når både Yr og Storm er optimister[emoji2]
Tror det ja. De er samstemte. Dog skulle det vel regne nå. Og nå er det opplett og mildt. Det regnet tidligere når korpset øvde

Det gjør det nok når både Yr og Storm er optimister[emoji2]
Tror det ja. De er samstemte. Dog skulle det vel regne nå. Og nå er det opplett og mildt. Det regnet tidligere når korpset øvde

Nå først får jeg middag. Mannen sa han skulle ha maten klar til vi kom hjem, for jeg tok begge ungene med til byen. Kom hjem kl 19, ingen middag. Nei, han visste jo ikke når vi kom hjem! Spurte du da?!

Så jeg varmer opp rester fra en dag tidligere, og eldste fikk nudler til kvelds og var storfornøyd. Ananas og vaniljekesam til dessert.

OG jeg fant en kjole i skapet som både passer og kan ammes i! Må bare ha et sjal eller noe med, siden jeg må ut med alt og har store (eller som eldste sier: lange) pupper, så må dekke til litt. Blir veldig svart, men i alle fall pyntet nok.

Så utrolig irriterende[emoji29] som man ikke er fornøyd nok da man har vært i byen med to unger.
Så bra du hadde noe du kunne bruke og som passa[emoji4]

Greit etter forholdene :) Var på legevakt i kveld. Trykket er tilbake, så de ringte sykehuset. Skal dit til fredag. Før hvis jeg blir dårligere. Håper å være hjemme til da.

Gleder meg litt til imorgen da :) Første ordentlige 17. mai til lille. I fjor havnet hun på Ullevål. Ikke helt hellet med oss vi :)

Huff, får litt vondt av deg[emoji20][emoji171] Håper virkelig du får være hjemme til da. Og at dem da kan hjelpe deg.
Det blir stas da[emoji4] og nå skjønner dem litt av det som foregår også[emoji4] Nei, huff så uheldige dere er da[emoji17]

Da kom mannen hjem. Se oss en episode med x files mens jeg strikker litt videre. Ble ferdig med arm 2 i dag. Så begge ermene er klare. Begynt på bolen :) Kommet meg opp til glattstrikk hvertfall. Så da er det bare å fortsette da :D

Så flink du er[emoji2] Gleder meg til å se den ferdig altså[emoji4]

God kveld! Er alle klare for 17.mai eller? :D har satt meg med beina høyt jeg. Gidder ikke stresse med småkrøllete bunadsskjorter. Og droppa å bake kake. Kjøpte en i stedet. Blir vel 17.mai likevel:D

Først for sov vi oss.
Var litt på jobb.
17. mai feiring i barnehagen
Tilbake på jobb.
Hjem og lage middag.
Skrive ukesmeny sammen med hele familien mens vi spiser.
Ukeshandle ++
Får dårlig samvittighet siden kaken vi hadde med i barnehagen ble spist opp og eldste ikke fikk smake
Ny kake i ovnen nå

Nå er jeg fryktelig sliten

Så fort kaken er ferdig går jeg i dusjen.
Når jeg er ferdig håper jeg kaken er kjølig nok til å lage krem og ta på

Tror det blir en sen kveld i kveld

God kveld! Er alle klare for 17.mai eller? :D har satt meg med beina høyt jeg. Gidder ikke stresse med småkrøllete bunadsskjorter. Og droppa å bake kake. Kjøpte en i stedet. Blir vel 17.mai likevel:D

God kveld[emoji2] så klart som jeg gidder gjøre det i kveld[emoji12] vi skal bort hele dagen i morra så har ikke stressa med noe. Kysa er for liten og vi har ikke jakke til i morra[emoji28] Lilla HH jakke får duge[emoji23]

Først for sov vi oss.
Var litt på jobb.
17. mai feiring i barnehagen
Tilbake på jobb.
Hjem og lage middag.
Skrive ukesmeny sammen med hele familien mens vi spiser.
Ukeshandle ++
Får dårlig samvittighet siden kaken vi hadde med i barnehagen ble spist opp og eldste ikke fikk smake
Ny kake i ovnen nå

Nå er jeg fryktelig sliten

Så fort kaken er ferdig går jeg i dusjen.
Når jeg er ferdig håper jeg kaken er kjølig nok til å lage krem og ta på

Tror det blir en sen kveld i kveld

Slik går no dagan[emoji28] blir greit da dagen er over i morra og du kan puste ut.

Back
Topp