Nope aldri det
Litt slitsomt[emoji29]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope aldri det
Jippi, snart i mål med det[emoji1]
Og nei, du får ikke stoppe[emoji6]
Hjemme igjen
Nå er det morgendagen igjen bare
Vi har regnponcho, men jeg satser på å ikke trenge dem.
![]()
Det har vi ogsåStemmer, lykke til[emoji4]
Vi har opprydning på skolen i morgen..
Oh yesSå godt[emoji4]
Hjemme igjen
Nå er det morgendagen igjen bare
Jeg endte med en jeg aldri har laget... Jeg tok en fsmilieoppskrift på sjokoladekake, droppet kakaoen og doblet vaniljesukkeret. Laget glasur uten kaffe og kakao men med melk og litt vaniljeessens og strødde med rød og hvit og blå strøssel. Håper den er god...
Jeg har null og niks på trappa.
Nei. Det er ikke sant. Potta jeg vil ha blomster i står det døde greier fra i fjor i...
Vi har regnponcho, men jeg satser på å ikke trenge dem.
![]()
Egen dumhet egentlig når man ikke kommer seg i seng før sent da klokka ringer 5 morran etter[emoji85]
Jaa[emoji16] Kan jo ikke stoppe nå[emoji6] og kommer jo andre topp 100 også[emoji12]
Har så vondt i beinet at jeg ikke klarer å gå![]()
Jeg skulle spesifikt levere labgpannekake. Så da var ikke muffens noe alternativHørtes spennende ut[emoji1]
Her blir det bare muffins i morgen...med glasur i rødt/hvitt/blått[emoji4]
Ja. Men potta er diger og tung, så jeg fristes til å ta jobben med å få jord oppi om jeg finner en sekk i stedet for å solde kompost. Og putte nedi noe. Ser bedre ut. Tenker jegHihi, greit å røske bort det da[emoji12]
Vi er heldigere da, håper det slår til.Ååh, snakk om å være heldige med været[emoji1][emoji1]
Dette kan vi skryte av...:
![]()
Jeg skulle spesifikt levere labgpannekake. Så da var ikke muffens noe alternativ
Ja. Men potta er diger og tung, så jeg fristes til å ta jobben med å få jord oppi om jeg finner en sekk i stedet for å solde kompost. Og putte nedi noe. Ser bedre ut. Tenker jeg
Vi er heldigere da, håper det slår til.