Jaaa. Jeg har vært alene siden 08. Fantastisk. Snart kommer lille, da skal vi kose og bade litt. Sambo drar til en kamerat rundt 19. Grand Prix på meg da kanskjeVært ganske koselig. Herlig å ikke ha planer og ta ting på sparket også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa. Jeg har vært alene siden 08. Fantastisk. Snart kommer lille, da skal vi kose og bade litt. Sambo drar til en kamerat rundt 19. Grand Prix på meg da kanskjeVært ganske koselig. Herlig å ikke ha planer og ta ting på sparket også![]()
Ja, jeg er vimsete [emoji14] Glemmer fort.Huff da[emoji85] gjelder å være forsiktig!
Jeg kan ikke huske sist. Når jeg gikk gravid kanskje [emoji14]Hørtes behagelig ut[emoji1]
Jeg har sortert sommerklær og lagt på plass hos gutta....mangler endel fant jeg ut![emoji31]
Ungene er ute hos naboen nå. Koselig
Hoppa litt over nå.
Vært på Leos i 3.5 t. Kosa oss med mat og slush. Nå hjemme. Lørdagsgodt utdelt. De gikk for å se Ronja Røverdatter oppe.
Jeg og mannen nede for x files [emoji14]
Joda men feber og vondt .besre i morgen håper jeg
Hva i h**** er det som går av meg om dagen.
Har blitt så babysyk at det gjør vondt inni meg...
Og, nei det hadde ikke vært aktuelt om jeg så hadde hatt muligheten som jeg ikke har
Regner jo med det. Blir litt lettere når man får puste og ikke har en heftig betennelse i kroppen.
Nå har hun jo også gått med veldig lavt jernlager i minst et halvt år. Egentlig tipper jeg siden den runden sist sommer da hun var alvorlig syk. Så sliten av den grunn også
Høres fantastisk utLitt slitne unger har vært ute siden frokost. Nå spurte de om å få gå på loftet og spille så nå spiller de super Mario
Lillemor sov for lite i formiddag og har også vært mye ute og var sliten så jeg satte meg inne og ammer og hun sover på fanget mitt.
Vi har rett og slett en sommerdag. Og deilig er det. Men man kan bli sliten av så mye sol og frisk luft. Godt med en hvil
Åå sjalu. Kunne godt tenkt meg en hel dag alene i hus [emoji14] Kose deg i kveld daJaaa. Jeg har vært alene siden 08. Fantastisk. Snart kommer lille, da skal vi kose og bade litt. Sambo drar til en kamerat rundt 19. Grand Prix på meg da kanskje![]()
Hatt den i mange år. Men ser ikke ut som barna mine er så glad i de filmene faktisk. Helst overraska over de skulle se den [emoji14]Den så vi også i dag [emoji39]
Hehe. Greit å kunne spørre daJa det synes jeg og [emoji23] Bare nysgjerrig. Lurer på mye rart.
Det er ikke noe godt når det står på skikkelig. Blir jo tullete av smertestillende også. Hvis jeg blir kvalm igjen, eller brekker meg/kaster opp så må vi kontakte lege. Håpet er at det skal gå til mandag så jeg kan snakke med fastlegen, men får se. Nevrologen var tydelig på at ved forverring må vi ta kontakt så, jaHøres grusomt ut....[emoji20] verste stedet å ha vondt! Legevakt?[emoji4]
Klem til deg[emoji173]️
Det går fintSå etterpå at det var litt alvorligere enn vanlig hodepine. Var ikke meningen med en så teit spøk..
Eller ei venninne med en på 2,5 måneder, og ei med en på 1 dagHehe, kanskje det er vissheten om at det aldri blir aktuelt som gjør det?![emoji23]
Wow, ikke verst. Tror vi har 15000-18000 på golfbanen. Da går vi 1,2 mil. Varierer litt på hvor mye vi er i skogen [emoji23]To timer på tur med ungene og bikkja til mamma.. klarte iallefall å nå 12 000 skritt. Hvor langt er det i km tro?
R løp halve veien da, hun trener til maraton den galingen.
Det vanskeligste er å la alt ligge, og bare være lat [emoji14]Åå sjalu. Kunne godt tenkt meg en hel dag alene i hus [emoji14] Kose deg i kveld da![]()
Elsker vafler [emoji14]Da ble det vafler istedenfor lørdagsgodteri![]()
På vei til svigers