☆ Skravletråd Mai ☆

Kroniske sykdommer kan jo ikke kureres men medisineres som best en kan. Lungebetennelsen skal jo kureres, men revmatisme, diabetes og sånne ting..
Nei, akkurat det er noe dritt til tider. Får håpe hun får det litt bedre når lungebetennelsen gir seg..

Hoppa litt over nå.

Vært på Leos i 3.5 t. Kosa oss med mat og slush. Nå hjemme. Lørdagsgodt utdelt. De gikk for å se Ronja Røverdatter oppe.

Jeg og mannen nede for x files [emoji14]
Hørtes ut som en veldig koselig dag [emoji1]

1, 2, 3... Da har jeg råd til et innlegg til. Er det banneregler på forumet? [emoji14]

1, 2, 3... Da har jeg råd til et innlegg til. Er det banneregler på forumet? [emoji14]
Aner ikke. Jeg skriver innimellom banneord om det passer seg. Men sjelden da. Er lettere å holde seg fra banning når man skriver syns jeg.

Har vært og handlet litt.
Lille U sover og mannen er sendt i seng.

Har minst 5 puslespill utover stuegulvet sammen med andre leker.
Nå har jeg ingen som går i veien for meg mens jeg får ryddet litt.
Er jeg heldig så får jeg også støvsugd og vasket før noen våkner igjen

Hørtes flott ut uten å bli forstyrret[emoji1]
*misunnelig*

Nei, akkurat det er noe dritt til tider. Får håpe hun får det litt bedre når lungebetennelsen gir seg..
Regner jo med det. Blir litt lettere når man får puste og ikke har en heftig betennelse i kroppen.

Nå har hun jo også gått med veldig lavt jernlager i minst et halvt år. Egentlig tipper jeg siden den runden sist sommer da hun var alvorlig syk. Så sliten av den grunn også

Litt slitne unger har vært ute siden frokost. Nå spurte de om å få gå på loftet og spille så nå spiller de super Mario

Lillemor sov for lite i formiddag og har også vært mye ute og var sliten så jeg satte meg inne og ammer og hun sover på fanget mitt.

Vi har rett og slett en sommerdag. Og deilig er det. Men man kan bli sliten av så mye sol og frisk luft. Godt med en hvil

Back
Topp