Hah, det hadde vært noeAmputere det? Får jo så mye fint i plastikk nå om dagen [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hah, det hadde vært noeAmputere det? Får jo så mye fint i plastikk nå om dagen [emoji23]
Nei, akkurat det er noe dritt til tider. Får håpe hun får det litt bedre når lungebetennelsen gir seg..Kroniske sykdommer kan jo ikke kureres men medisineres som best en kan. Lungebetennelsen skal jo kureres, men revmatisme, diabetes og sånne ting..
Hørtes ut som en veldig koselig dag [emoji1]Hoppa litt over nå.
Vært på Leos i 3.5 t. Kosa oss med mat og slush. Nå hjemme. Lørdagsgodt utdelt. De gikk for å se Ronja Røverdatter oppe.
Jeg og mannen nede for x files [emoji14]
He he sikkert litt igjen da også
Aner ikke. Jeg skriver innimellom banneord om det passer seg. Men sjelden da. Er lettere å holde seg fra banning når man skriver syns jeg.1, 2, 3... Da har jeg råd til et innlegg til. Er det banneregler på forumet? [emoji14]
Ferdig for i dag, Nå må jeg legge ut ting til salgs så skal jeg i dusjen
Vært ganske koselig. Herlig å ikke ha planer og ta ting på sparket ogsåHørtes ut som en veldig koselig dag [emoji1]
Ja, jeg fikk en liten note i innboksen forrige dagen [emoji85]
Har alle forsvunnet litt?I dag har jeg latt alt ligge. Husker ikke sist jeg gjorde det Veldig deilig!
Har vært og handlet litt.
Lille U sover og mannen er sendt i seng.
Har minst 5 puslespill utover stuegulvet sammen med andre leker.
Nå har jeg ingen som går i veien for meg mens jeg får ryddet litt.
Er jeg heldig så får jeg også støvsugd og vasket før noen våkner igjen
Måtte visst rydde litt nede også .en nå er det nok , ryggen min er helt av etter all løfting og bæring
Regner jo med det. Blir litt lettere når man får puste og ikke har en heftig betennelse i kroppen.Nei, akkurat det er noe dritt til tider. Får håpe hun får det litt bedre når lungebetennelsen gir seg..
Jeg hater å klage så mye, men vet ikke hvor jeg skal gjøre av hodet mitt![]()
Neste gang da
Så etterpå at det var litt alvorligere enn vanlig hodepine. Var ikke meningen med en så teit spøk..Hah, det hadde vært noeSette på et forvokst dukkehode eller noe slikt.
Noen som har tips til sider med kule bilder/plakater til barnerom?
Ja det synes jeg og [emoji23] Bare nysgjerrig. Lurer på mye rart.Aner ikke. Jeg skriver innimellom banneord om det passer seg. Men sjelden da. Er lettere å holde seg fra banning når man skriver syns jeg.