☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg ender stort sett opp med det, etter å ha sitti med telefonen i hånda og svettet og formulert meg for meg selv en times tid. Skikkelig håpløs på det, til tross for at jeg er en sosial person. Men jeg får så klump i magen om jeg er uheldig med hvem jeg treffer på..
Kjenner til det

Kjenner til det
Jeg snakket med mannen, så skal se hvor godt smertestillende funker, men hvis jeg brekker meg eller kaster opp som forrige dagen så må jeg ringe. De var nevrologen nøye på også. Håpet er å komme til mandag, så jeg kan snakke med legen min.

Hva i h**** er det som går av meg om dagen.
Har blitt så babysyk at det gjør vondt inni meg...

Og, nei det hadde ikke vært aktuelt om jeg så hadde hatt muligheten som jeg ikke har

Hva i h**** er det som går av meg om dagen.
Har blitt så babysyk at det gjør vondt inni meg...

Og, nei det hadde ikke vært aktuelt om jeg så hadde hatt muligheten som jeg ikke har

Hm. Ikke godt å si [emoji14] Jeg er babysyk, men svangerskap frister ikke. Hehe.

Kan jeg spørre hvor mange barn du har, og hvorfor det ikke er mulig? [emoji173]

Hm. Ikke godt å si [emoji14] Jeg er babysyk, men svangerskap frister ikke. Hehe.

Kan jeg spørre hvor mange barn du har, og hvorfor det ikke er mulig? [emoji173]
Vi har 3 stykker på 10, 5 og 2 år.
På grunn av at jeg var syk tidligere kom vi sent i gang med å få barn.
Lille U kom en måned før jeg fylte 40 år, så jeg er for gammel (etter min mening)
Jeg var egentlig fint ferdig etter 2 og mannen klarte å overbevise meg til å gå for en til.
Med keisersnittet steriliserte jeg meg, derfor ikke mulig.
Hadde også invalidiserende bekkenløsning sist, og blir verre for hvert svangerskap.
Dersom vi får en til er jeg ikke sikker på om jeg noen gang vil bli "frisk" igjen.
Itillegg så trenger vi hjelp siden jeg er diagnostisert med habituell abort så prøveperiodene er lange

Har også en krevende jobb med en del reising og lange dager som er vanskelig nok med 3 små.

Huff, så trist at det skal være så mye. Er det ikke noe de kan gjøre for at hun skal komme seg raskere, eller få det bedre?
Kroniske sykdommer kan jo ikke kureres men medisineres som best en kan. Lungebetennelsen skal jo kureres, men revmatisme, diabetes og sånne ting..

Hoppa litt over nå.

Vært på Leos i 3.5 t. Kosa oss med mat og slush. Nå hjemme. Lørdagsgodt utdelt. De gikk for å se Ronja Røverdatter oppe.

Jeg og mannen nede for x files [emoji14]

Vi har 3 stykker på 10, 5 og 2 år.
På grunn av at jeg var syk tidligere kom vi sent i gang med å få barn.
Lille U kom en måned før jeg fylte 40 år, så jeg er for gammel (etter min mening)
Jeg var egentlig fint ferdig etter 2 og mannen klarte å overbevise meg til å gå for en til.
Med keisersnittet steriliserte jeg meg, derfor ikke mulig.
Hadde også invalidiserende bekkenløsning sist, og blir verre for hvert svangerskap.
Dersom vi får en til er jeg ikke sikker på om jeg noen gang vil bli "frisk" igjen.
Itillegg så trenger vi hjelp siden jeg er diagnostisert med habituell abort så prøveperiodene er lange

Har også en krevende jobb med en del reising og lange dager som er vanskelig nok med 3 små.

Jeg skjønner. Hadde rett og slett ikke passet så godt da. Og kanskje greit å ikke utsette kroppen for det som du sier.

Man skal jo ha tid til alt annet og :) Kanskje vi alltid vil være litt babysyke?

Back
Topp