Joda men feber og vondt .besre i morgen håper jegGikk det bra?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda men feber og vondt .besre i morgen håper jegGikk det bra?[emoji4]
Kjenner til detJeg ender stort sett opp med det, etter å ha sitti med telefonen i hånda og svettet og formulert meg for meg selv en times tid. Skikkelig håpløs på det, til tross for at jeg er en sosial person. Men jeg får så klump i magen om jeg er uheldig med hvem jeg treffer på..
Så kos [emoji1]Ungene er ute hos naboen nå. Koselig
Jeg snakket med mannen, så skal se hvor godt smertestillende funker, men hvis jeg brekker meg eller kaster opp som forrige dagen så må jeg ringe. De var nevrologen nøye på også. Håpet er å komme til mandag, så jeg kan snakke med legen min.Kjenner til det
Hva i h**** er det som går av meg om dagen.
Har blitt så babysyk at det gjør vondt inni meg...
Og, nei det hadde ikke vært aktuelt om jeg så hadde hatt muligheten som jeg ikke har
Vi har 3 stykker på 10, 5 og 2 år.Hm. Ikke godt å si [emoji14] Jeg er babysyk, men svangerskap frister ikke. Hehe.
Kan jeg spørre hvor mange barn du har, og hvorfor det ikke er mulig? [emoji173]
Godt å høre!Da ble mamma utskrevet fra sykehuset![]()
Hvor legger du det ut?Ferdig for i dag, Nå må jeg legge ut ting til salgs så skal jeg i dusjen
Kos dere massePå vei til svigers
Amputere det? Får jo så mye fint i plastikk nå om dagen [emoji23]Jeg hater å klage så mye, men vet ikke hvor jeg skal gjøre av hodet mitt![]()
Kroniske sykdommer kan jo ikke kureres men medisineres som best en kan. Lungebetennelsen skal jo kureres, men revmatisme, diabetes og sånne ting..Huff, så trist at det skal være så mye. Er det ikke noe de kan gjøre for at hun skal komme seg raskere, eller få det bedre?
En stund før hun er frisk. Men i alle fall bedreSå bra.
Hvordan går det med henne?
Takker så megetKos dere
Kos dere![]()
Tusen takkKos dere på lekeland[emoji2]
Kos derePå vei til svigers
Vi har 3 stykker på 10, 5 og 2 år.
På grunn av at jeg var syk tidligere kom vi sent i gang med å få barn.
Lille U kom en måned før jeg fylte 40 år, så jeg er for gammel (etter min mening)
Jeg var egentlig fint ferdig etter 2 og mannen klarte å overbevise meg til å gå for en til.
Med keisersnittet steriliserte jeg meg, derfor ikke mulig.
Hadde også invalidiserende bekkenløsning sist, og blir verre for hvert svangerskap.
Dersom vi får en til er jeg ikke sikker på om jeg noen gang vil bli "frisk" igjen.
Itillegg så trenger vi hjelp siden jeg er diagnostisert med habituell abort så prøveperiodene er lange
Har også en krevende jobb med en del reising og lange dager som er vanskelig nok med 3 små.
Det tar vel en stund, ja, men godt hun er på bedringens vei daEn stund før hun er frisk. Men i alle fall bedre