☆ Skravletråd Mai ☆

Hørtes behagelig ut[emoji1]
Jeg har sortert sommerklær og lagt på plass hos gutta....mangler endel fant jeg ut![emoji31]
Jeg kan ikke huske sist. Når jeg gikk gravid kanskje [emoji14]
Jeg må egentlig fikse hele rommet til snuppa. Bah.
Men du! God unnskyldning for morsom shopping :D

Hoppa litt over nå.

Vært på Leos i 3.5 t. Kosa oss med mat og slush. Nå hjemme. Lørdagsgodt utdelt. De gikk for å se Ronja Røverdatter oppe.

Jeg og mannen nede for x files [emoji14]

Den så vi også i dag [emoji39]

Regner jo med det. Blir litt lettere når man får puste og ikke har en heftig betennelse i kroppen.

Nå har hun jo også gått med veldig lavt jernlager i minst et halvt år. Egentlig tipper jeg siden den runden sist sommer da hun var alvorlig syk. Så sliten av den grunn også

Stakars, det høres veldig slitsomt ut. Klarer hun å holde mot og humør? Kan se for meg at det også kan være tøft..

Litt slitne unger har vært ute siden frokost. Nå spurte de om å få gå på loftet og spille så nå spiller de super Mario

Lillemor sov for lite i formiddag og har også vært mye ute og var sliten så jeg satte meg inne og ammer og hun sover på fanget mitt.

Vi har rett og slett en sommerdag. Og deilig er det. Men man kan bli sliten av så mye sol og frisk luft. Godt med en hvil
Høres fantastisk ut :)

Jaaa. Jeg har vært alene siden 08. Fantastisk. Snart kommer lille, da skal vi kose og bade litt. Sambo drar til en kamerat rundt 19. Grand Prix på meg da kanskje ;)
Åå sjalu. Kunne godt tenkt meg en hel dag alene i hus [emoji14] Kose deg i kveld da :)

Høres grusomt ut....[emoji20] verste stedet å ha vondt! Legevakt?[emoji4]
Klem til deg[emoji173]️
Det er ikke noe godt når det står på skikkelig. Blir jo tullete av smertestillende også. Hvis jeg blir kvalm igjen, eller brekker meg/kaster opp så må vi kontakte lege. Håpet er at det skal gå til mandag så jeg kan snakke med fastlegen, men får se. Nevrologen var tydelig på at ved forverring må vi ta kontakt så, ja :) Klem mottatt med smil.

To timer på tur med ungene og bikkja til mamma.. klarte iallefall å nå 12 000 skritt. Hvor langt er det i km tro?
R løp halve veien da, hun trener til maraton den galingen.
Wow, ikke verst. Tror vi har 15000-18000 på golfbanen. Da går vi 1,2 mil. Varierer litt på hvor mye vi er i skogen [emoji23]

Back
Topp