Hvor lenge måtte du vente?18 min ventetid hos nordea, Må ha tålmodighet for å ringe de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge måtte du vente?18 min ventetid hos nordea, Må ha tålmodighet for å ringe de
Deilig det da [emoji4]Lille trengte å sove [emoji173] Har nok skjedd mye for henne siste dagene, tåler det ikke så bra alltid. Sovet over 2 timer nå. Godt for både henne og mamma.
Fy da hadde jeg blitt sint[emoji31]Mannen satte alarmen feil. Kl 04. Istedenfor 05. Så han sovna igjen med ekstra snorking.
Jeg ligger nå her. Takk [emoji86][emoji86][emoji85]
Er nok best å vente ja, de våkner jo gjerne akkurat når de absolutt ikke skal. Storesøster er jo såpass stor at hun kan passe på han [emoji4]Småen sover og jeg sovna vist sammen med han. Og jeg som skulle ha tatt meg en dusj.. jaja kan dusje etter frøkna er kommet hjem ellers så våkner han vel akkurat når jeg går inn i dusjen [emoji14]
Men ikke helt godKan dere være så snille å hjelpe meg litt??
Kan dere sjekke hvordan appen oppfører seg for dere nå, og gi meg beskjed her?
Jada det kan hun, så det blir sånn. Da kan jeg dusje med døra igjen også HeheEr nok best å vente ja, de våkner jo gjerne akkurat når de absolutt ikke skal. Storesøster er jo såpass stor at hun kan passe på han [emoji4]
Logger meg og ut i hytt og pine fortsatt...Men ikke helt god
Logget ut mens jeg skrev og brukeren finnes ikke ;-)
Har i grunn det
Du da?
Står ikke ned det på kamp
Hehe ja det er en fordelJada det kan hun, så det blir sånn. Da kan jeg dusje med døra igjen også Hehe
Takk [emoji23]Haha[emoji23] det provoserer meg også!
Må det jaOm ikke annet husker jeg å vaske oftere da
Jo. Menmen. Tidlig oppe du?
Ja, stakars. Var så sliten. Nå har vi badet, og jeg fikk til og med dusjet så da er dagen litt lysereDeilig det da [emoji4]
Kunne tenke meg detJippi, den skal jeg følge![emoji1][emoji1][emoji106]
Den logger meg ut enda. Spesielt når jeg tar noen timers mellomrom.Kan dere være så snille å hjelpe meg litt??
Kan dere sjekke hvordan appen oppfører seg for dere nå, og gi meg beskjed her?
Alt ute nåDet må det vel, men å ta ut leker er nok veldig lurt
Du spør godt. Han måtte stå opp litt tidligere visstnok. Verste er at han sovna like fort. Mens jeg har vært nå våken allerede i snart 12 timer... [emoji13]Hvordan setter man alarmen feil [emoji54]
Er da våken i det minste. Verken mer eller mindre [emoji23]Håper du føler deg bedre nå [emoji173]️
Ringte meg opp etter 25 minHvor lenge måtte du vente?