☆ Skravletråd Mai ☆

Hei kjekt å se deg ;) :) [emoji173]️Hvordan går det?:)
Koselig å se deg også[emoji8] Joda det går bra her, hjemme med sykt barn på 4 dagen denne uka [emoji14] håper virkelig jeg får reist på jobb i morra for det trenger jeg nå [emoji14]
Hvordan går det med deg?

Koselig å se deg også[emoji8] Joda det går bra her, hjemme med sykt barn på 4 dagen denne uka [emoji14] håper virkelig jeg får reist på jobb i morra for det trenger jeg nå [emoji14]
Hvordan går det med deg?
Huff da:/ hvordan syk er han? Masse god bedring . Joda bra med oss :)

Og jeg som nesten begynte å grine av det lille vi har fått i dagtidlig[emoji85] her er det bare et lite lag på plena[emoji15]
Jeg ser det positive i det, ingen dugnad i dag :P
Hvor er det dere bor?
Nedre Romerike her

Huff da :/ håper han snart er frisk
Det håper jeg også, det skulle egentlig ikke ta lange tia etter oppstart av penicillin. Men for all del han har jo ikke fått det i 2 døgn ennå så kanskje grenser på hvor frisk jeg kan forvente at han skal ha rukket å bli [emoji14]

Hva skal du i dag da?

I dag skal vi på babysang, og jeg skal gå tur i sola, helt klart. Ble mye kake denne uka, vekta viste 2 kg opp nå. [emoji33] må stramme inn så vannet forsvinner igjen, dette var ukult.

Dere fortjener jo sol etter det dårlige været dere har hatt ..våknet til enda en dag til hvit bakke....sukk
Nå har vi hatt bra en stund da. Og det skal visst holde seg sånn til sånn ca mandag-tirsdag....
Ja. For all del. Ikke onsdag.... La oss håpe det ikke regner (så mye) i alle fall. Overskyet er greit, men 17. Mai er mur bedre om det ikke regner. Å se på tog er kjekkere, å gå i tog er kjekkere. Da er det sitteplasser ute på skolen så det ikke blir så trangt inne, i tillegg til at underholdningen er jo uansett ute og lekene også

Og verre ble det.
Slik er det nå, og det laver fremdeles ned
18403611_10154398813040766_5823634060472521860_n.jpg
Det var da ikke måte på!

Her er nattefrost, men plussgrader innen vi står opp. (bare litt synd for noen planter som skulle være inne om natta og ute om dagen frem til nattefrosten gir seg at jeg stadig glemmer dem ute... Stemor tåler det så de er greit men jeg har et brett med noe chili, pelargonia-stiklinger og bittesmå jordbærplanter og noe annet pjask som ikke bør fryse...)

Back
Topp