Det var nok lurtPå grunn av mye snø og sommerdekk på bilen ble det en ikke helt planlagt feriedag i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var nok lurtPå grunn av mye snø og sommerdekk på bilen ble det en ikke helt planlagt feriedag i dag
Det er dumt å kjøre da ja. Sikkert noen idioter som gjør det....Kan ikke kjøre med 20 cm snø og sommerdekk.
Er også ganske dårlige bussforbindelser her
Tror det er bare Android appen som tuller jaHmm er det slik at det kun er oss med Android son sliter? For du har slik eplesak sist jeg sjekket?[emoji23]
Jaja er vel bare å smøre seg med tålmodighet og så blir det vel bra til sluttTror det er bare Android appen som tuller ja
Det ble 6. På rad for meg sa siden ingen andre svarer men satser på at du tilgir meg når det er for å gi det dette svaret:Kan dere være så snille å hjelpe meg litt??
Kan dere sjekke hvordan appen oppfører seg for dere nå, og gi meg beskjed her?
Der redda du meg fra seks på rad!Jaja er vel bare å smøre seg med tålmodighet og så blir det vel bra til slutt![]()
Haha godt jeg har fungert til noe annet enn å være "tørkekluten" til småen i dag da [emoji14]Der redda du meg fra seks på rad!![]()
Jeg må fortsatt logge inn for hver gang jeg går inn på forumet...Kan dere være så snille å hjelpe meg litt??
Kan dere sjekke hvordan appen oppfører seg for dere nå, og gi meg beskjed her?
Det må det vel, men å ta ut leker er nok veldig lurtTakk [emoji8] Syns også hu er for stor til å tulle slikMen ordner seg vel til slutt
Hvordan setter man alarmen feil [emoji54]Mannen satte alarmen feil. Kl 04. Istedenfor 05. Så han sovna igjen med ekstra snorking.
Jeg ligger nå her. Takk [emoji86][emoji86][emoji85]
Lurer på det er android ja, for da Tamara spurte om alle sliter enda på søndag så varte alle med android at ja, vi må logge inn tusen ganger mens alle med iphone svarte ja, vi får jo ikke varsel. Vi med android får heller ikke varsel, men det er jo peanuts i forhold til det vi SLITER med...![]()
Ut for å gå på ski istedenfor [emoji85]På grunn av mye snø og sommerdekk på bilen ble det en ikke helt planlagt feriedag i dag
Ja det gjorde jeg [emoji16]Sovet godt?
Åneei [emoji85][emoji85]Mannen satte alarmen feil. Kl 04. Istedenfor 05. Så han sovna igjen med ekstra snorking.
Jeg ligger nå her. Takk [emoji86][emoji86][emoji85]
Vel, tydde og vaske, vaske og brette er jeg aldri i mål med. Men kake og fotball og middag og lekser er gjennomført i alle fall![]()
God morgen jaGod morgen ja![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Deilig daPå grunn av mye snø og sommerdekk på bilen ble det en ikke helt planlagt feriedag i dag