Guri.. Det var lenge [emoji85]18 min ventetid hos nordea, Må ha tålmodighet for å ringe de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guri.. Det var lenge [emoji85]18 min ventetid hos nordea, Må ha tålmodighet for å ringe de
Mhm men synes det nesten alltid er sånnGuri.. Det var lenge [emoji85]
Vi har 7 timer 15.5-14.8, og 7 timer og 45 minutter ellers.Åhh. Sommertid.
Vel. Det har vi også men bare i juli ;-) juni og august forsvant i et lønnsoppgjør. (savner litt den statlige 15.5-14.7 ja)
Pappa sliter mye med dem ogsåMhm men synes det nesten alltid er sånn
Håpløst i grunn
Godt det jaSå herlig da![]()
Hørtes digg utVi har 7 timer 15.5-14.8, og 7 timer og 45 minutter ellers.
Veldig deilig, ja![]()
Ahh kjedelig . Vi kuttet nettop de ut. Byttet bank18 min ventetid hos nordea, Må ha tålmodighet for å ringe de
Så bra hun får soveLille trengte å sove [emoji173] Har nok skjedd mye for henne siste dagene, tåler det ikke så bra alltid. Sovet over 2 timer nå. Godt for både henne og mamma.
Jeg ser det positive i det, ingen dugnad i dag
Hvor er det dere bor?
Nedre Romerike her
Har kun vanlig konto hos de nå for alt annet flyttet viAhh kjedelig . Vi kuttet nettop de ut. Byttet bank
Nedre Romerike er også Østlandet, det er rett nord for Oslo hvor vi jobberDet er jo alltids noe positivt og negativt med det meste[emoji4] Vi bor på østlandet[emoji4]
God kveld ! Må si jeg har gjort mye i dag! Vaska gulv, laga middag, trent 1 dag med 30 Day shred og vært på tromme øvelse
Ja, hun har det mye bedre nå etter en laaang dupp [emoji173]Så bra hun får sove![]()
SpennendeDa sitter vi på sykehuset ø venter
Hvorfor blir mannfolk så stusslige så fort nesa renner litt? Jeg er sikkert teit, men jeg blir provosert [emoji14]
Blir det stor forskjell fra 70% til 60%?Vare vært lette forandringer . Kan jo være mer enn det nå da . Må bare vente å se
nå 70% fra 12 juni 60%
Fornuftig liten gutt [emoji6]Vi er ferdig . Spiser is nåskulle få overraskelse om han var flink og valgte is
![]()