>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha. Gitt opp CC for leeeeenge siden [emoji85]Jeg ser ikke serier men har kommet en del nivå videre på CC....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Gitt opp CC for leeeeenge siden [emoji85]Jeg ser ikke serier men har kommet en del nivå videre på CC....
Og jammen har jeg ramla et par plasser ned på listen og. Jaja. Fort gjort![]()
Si meg en ting. Var det bare 10tusen innlegg som var utfordringen her inne?? Eller 15tusen?
Jeg har hatt lang pause men begynt igjen denne uka...Haha. Gitt opp CC for leeeeenge siden [emoji85]
Glimter til. Men ser så dumt ut med musikk på øra og ut i både dans og sang liksom [emoji23][emoji23]
Tja. Det var vel 10. Som vi endret til 15. Og "noen" sier 20 ;-)Si meg en ting. Var det bare 10tusen innlegg som var utfordringen her inne?? Eller 15tusen?
Og det sier litt om hvor frustrert en blir av bv for tidenJeg har hatt lang pause men begynt igjen denne uka...
Jo. Om man bor i en musikalfilm og kan synge/danse [emoji23]Bare sjarmerende det[emoji23][emoji7]
Ja. For jeg slutta jo fordi jeg var frustrert på et nivå jeg ikke klarte ;-)Og det sier litt om hvor frustrert en blir av bv for tiden
Til tider tror Jeg det er en myte [emoji23]Ja si det![]()
Nå er jeg ganske overbevist over at med mindre ting og rot så blir husarbeid lettere også, så vil ikke si det er husarbeid jeg mener du burde bli flinkere til [emoji6]Slikt du mener jeg burde vært flinkere med?
Been there done that. Kutta det ett helt år. Kom plutselig videre. Så stuck på ny og nå er det sletta [emoji23][emoji23]Ja. For jeg slutta jo fordi jeg var frustrert på et nivå jeg ikke klarte ;-)
Greit det da [emoji4]Trengte ikke gå alikevel. Eldste fant hu akkurat [emoji38]
Håper du er ferdig nå [emoji4]![]()
Sitter helt alene å venter [emoji14]
Planlagt noe spesielt da? [emoji4]Gleder meg til kosedag med frøkna på fredag![]()
Hun begynner på skolen til høsten og det er besøksdag så skal være der en 3 timer.Planlagt noe spesielt da? [emoji4]
Kos degPå tide å snu seg rundt å komme seg på jobb.
God middagGod ettermiddag![]()
Å jada alltidJa her er alt bra, småen er syk og jeg har masse jeg skulle ha gjort men som jeg ikke har tid til [emoji23] Så da er jo alt som det pleier [emoji14]
Noen planer for dagen?