Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trolig sant det. Vi burde kvitte oss med en del. Men også få bedre rutiner på "hverdagsrot" og husarbeidNå er jeg ganske overbevist over at med mindre ting og rot så blir husarbeid lettere også, så vil ikke si det er husarbeid jeg mener du burde bli flinkere til [emoji6]
Men det er sånn knot på mobilen synes jeg.Glad jeg bruker nettleser
Skal ha litt tid for å gidde jaEnig med deg Sara. Blir til at jeg venter til jeg har mye dødtid med å svare.
Har stått og sett på et par kamper nå. Men heldigvis sol her!Gleder meg ikke til å stå ute i øs pøs
Å det synes heldigvis ikke jegMen det er sånn knot på mobilen synes jeg.
Pøser ned herHar stått og sett på et par kamper nå. Men heldigvis sol her!
De har en veldig husk når det gjelder akkurat slikt da [emoji23]Nå er vi på vei hjem fra mormor, hatt det veldig koselig. Lillebror sover i baksetet, og vesla skravler om en overnattingsfest vi har lovet at hun skal få ha en gang i fremtiden når kjelleestua er klar til bruk. Sliter litt med å legge det bort, selv om det sikkert er et par år til![]()
De har en veldig husk når det gjelder akkurat slikt da [emoji23]
Bra dere har kosa dere![]()
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Akkurat slik ja !Ja, hvis man en gang har nevnt at man kanskje skal gjøre noe en gang, er det som en blood oath! [emoji23]
Det gikk greitHvordan gikk Det?
Ja, de sjekket veldig mye [emoji14] Ble overrasket. Var mye forskjellige tester og bilder. Det var visst en egen undersøkelse når det kom til nevrologisk.Oi det var ganske lenge [emoji54] antar de sjekket heldig grundig da
Måtte bare prøve noe. For lekser ville hu ikke gjøre gitt [emoji23]
Kjempe3 timer ble hu ute. Måtte tvinge hu inn. Dassbløt [emoji23]
Ble visst ivrig. Så dere prata så godt og tenkte at noen havna mellom innleggene mine. Den gang ei. Beklager så masse Tamara. Var ett uhell å få mer enn 5 på rad [emoji85]
Sitter på ebay og setter altfor mye på watchlista. For tenk om jeg en dag vil ha det [emoji38]