☆ Skravletråd Mai ☆

Nei, han bare tenkte at vi ikke skulle kjøre kl 8, og merket ikke at klokka plutselig ble 9. At jeg da må ordne alt og gjøre begge ungene klar er vel heller ikke noe problem liksom...

Neinei, han blir jo tross alt kjapt ferdig han sikkert[emoji15] mannfolk[emoji29] må unga ordnes og liksom?[emoji28]

Blir sprø. Hver gang 6åringen endelig er grei å legge... snur hu om og blir tulling. Skal leke og alt. Jeg blir sur. Mye tulletid på hu. Rett før jeg griner i ren frustrasjon. I morgen renser jeg rommet. Driter i hylinga. Hu får legge seg uten leker på sitt rom.

Gjerne hu endelig kan legge seg uten tull da.

Men vi alle vet det varer kort periode før hu er tilbake til å kødde om kvelden og jeg sitter grinende nede i stua av frustrasjon igjen.

- Lover mamma. Skal legge meg fint.

Betyr nada når hu sier det. Hu glemmer det like fort som når jeg går ut av rommet hennes.
Sånn var det her også men vi la for tidlig fant vi ut s

Sånn var det her også men vi la for tidlig fant vi ut s
Vi kan ikke legge hu enda senere. Vi har allerede drøya det ut nesten 1.5 t senere enn før. Da er hu gretten og sur dagen etter om det blir enda senere :( En ting er i helgene. For da kan hu sove. Men vi må opp tidlig pga skole. Og vil jo gjerne hu skal fungere på skolen også med noenlunde humør [emoji85]

Hadde bare vært så utrolig mye kjekkere om hu bare la seg til å sove. :(

Sover nå da. For jeg satt fysisk ved hennes side og så på hu. Dermed våga hu ikke gå utav senga mer for å gjøre helvete.

Ekstra ille er det når pappaen som sover vegg i vegg har lagt seg før de og sovner selvsagt også før de... Akkurat som hu skal gjøres på å vekke han som skal opp før kl 5 helst....

Lekene får gå ut. Senga være alene. Da har hu ikke noe valg. Gjerne sette lekene midlertidlig på eldste sitt rom. Slik at hu enda kan leke i det minste der på dagtid.

Back
Topp