>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så lenge det funker såDa er det jo lurt å være litt kreativ[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det funker såDa er det jo lurt å være litt kreativ[emoji1]
Åå jade Har blitt så store nå. Over 5 kg
skikkelige blidfiser ! Får ikke lastet opp bilde så får ikke vist de
![]()
Jo. Bare synd det fører med seg at jeg må vaske ut hele gangen og badet.... [emoji23]Hehe, sunne barn[emoji1] skal bli litt våte!
Ser sånn ut. Fikk ikke noe advarsel [emoji56]Du er garantert tilgitt[emoji12]
VeldigEBay er farlige saker![emoji33]
Hihi gjør på?![]()
Nei, han bare tenkte at vi ikke skulle kjøre kl 8, og merket ikke at klokka plutselig ble 9. At jeg da må ordne alt og gjøre begge ungene klar er vel heller ikke noe problem liksom...
Tja nå har jeg handla nok.... Men nå har jeg fått taki det jeg trenger.
Samme her fant faktisk en sommerkjole som går over magen.....håper jeg![]()
Godt de følger oppDet gikk greitVar masse forskjellige undersøkelser, så tok tid. Noe forhøyet trykk også på øynene, så skal ha samme runden igjen over sommeren. De så også noe med synsnerven de vil følge opp, men akkurat det var fortsatt innenfor normalen
![]()
Sånn var det her også men vi la for tidlig fant vi ut sBlir sprø. Hver gang 6åringen endelig er grei å legge... snur hu om og blir tulling. Skal leke og alt. Jeg blir sur. Mye tulletid på hu. Rett før jeg griner i ren frustrasjon. I morgen renser jeg rommet. Driter i hylinga. Hu får legge seg uten leker på sitt rom.
Gjerne hu endelig kan legge seg uten tull da.
Men vi alle vet det varer kort periode før hu er tilbake til å kødde om kvelden og jeg sitter grinende nede i stua av frustrasjon igjen.
- Lover mamma. Skal legge meg fint.
Betyr nada når hu sier det. Hu glemmer det like fort som når jeg går ut av rommet hennes.
Fryser ihjel selv etter en dusj
Stått ute i regnet p blitt kald bareUsj, er du syk?
Vi kan ikke legge hu enda senere. Vi har allerede drøya det ut nesten 1.5 t senere enn før. Da er hu gretten og sur dagen etter om det blir enda senereSånn var det her også men vi la for tidlig fant vi ut s
Hørtes ikkr godt ut. Begynner du å bli syk?Fryser ihjel selv etter en dusj
Stått ute i regnet p blitt kald bare
God morgen. Hodet dundrer. Tross for jeg har sovet godtMenmen. Får legge meg litt etter barn er gått til skolen
God morgen alle sammen
Det sludder ute
Snart jobb på meg , så dere får ha en fin dag