☆ Skravletråd Mai ☆

Er en skog i mellom skolene deres. Så ganske sikker minste løper gjennom den. Og ikke eldste [emoji14] En liten skog altså. Kan helst se skolen gjennom den. Men fremdeles kjekk nok for minste [emoji14]

Men nå ringte hu og fant hu så :)
Aha, greit at hu fant henne da :)

Det er helt sant, og av den grunn oppgir jeg mailadressa mi når det ikke passer å bruke den fra ungdomsskolen [emoji14]
Haha ja. Ser liksom fryktelig teit ut på cver med den fra ungdomsskolen. Men grei å fylle med tull på den da [emoji14]

- Hva skal vi ha til middag mamma?
- Mat vel.

- ARGH MAMMA *Himlermedøyne*

[emoji56][emoji56]

Spiste et bittelite stykke sjokoladekake nå, for vesla hadde smakt på den og bare tatt en bit og ikke likt, og resten stod i kjøleskapet (var nok for mørkt for henne, haha). Så avrundet jeg med et eple (litt sunt liksom).

Nå sitter jeg og hører på at magen har konsert. :o
Romler skikkelig. Lurer på om det er eplet eller kaka som er synderen, eller kanskje begge? Vet mamma sier hun ikke kan spise gule epler av nettopp denne grunnen, blir mye luft.

Jeg får samme problem om jeg spiser epler[emoji4]

Noen dager er bare sånn[emoji4] jeg har en slik dag idag...
Jeg klarte det faktisk i går, men er i tvil på dagen i dag..
Er ikke hjemme før rundt kl 19:30 og da må jeg rett ut for å handle,
Når jeg endelig får tid til å sette meg ned vil det være for sent til å få det klart.
Men når det er sagt, for et gjennomsnitt på 100 om dagen ligger jeg en dag foran :)

Jeg kjenner at dette forumkrøllet gjør at jeg skravler mindre. Har jeg er par minutter er der enklere å åpne fb eller candy crush enn bv fordi jeg må "tilbake. Tilbake. Logg ut (som gjest) logg inn
Finn tråden igjen." det er så mye dill...

Jeg kjenner at dette forumkrøllet gjør at jeg skravler mindre. Har jeg er par minutter er der enklere å åpne fb eller candy crush enn bv fordi jeg må "tilbake. Tilbake. Logg ut (som gjest) logg inn
Finn tråden igjen." det er så mye dill...
Ikke sant. Samme her. Følger plutselig med på seriene jeg ser nå [emoji85]

Back
Topp