☆ Skravletråd Mai ☆

Kjempegreit da :D

Ga hele serien jeg. Så fikk hu hele filmserien etter bøkene var lest. Nå er hu over på andre serier på samme tid hu leser HP.
Hu gikk i twinsy. Men tok hu ut nå og inn i girl:it. Hu vokste i fra twinsybøkene så jeg godt [emoji14]

Hu leser helst ut vanlige bøker på 2 dager. HP er jo en del tykkere. Men tror hu brukte 4 mnd på alle bøkene [emoji7]

Læreren sier hu er den som har best leseforståelse også i klassen. Så jeg skal jammen gjøre mitt for hu beholder den leseinteressen jeg [emoji7]

Var slik jeg holdt på som barn, var på biblioteket hver uke og lånte en bunke bøker [emoji7]

Jeg har alt hp både på norsk og engelsk, så de kan hun jo evt låne av meg. Syns de illustrerte er superfine da!

Fikk høre på konferansetime nå at vesla testet litt dårlig på akkurat det med å oppfatte innhold. Ble litt overrasket siden vi bestandig har lest så mye, men joda, stemmer kanskje det. Så vi prater mye om det vi leser og sånn da. Satser på at det løsner når leseflyten kommer mer inn og hun en gang virkelig får interessen slik jeg gjorde. Verdens største fersken var den som utløste det for meg, første ordentlige boka jeg leste selv. :)

Mhm samme her, var på visning spm hadde det idag, låne rådgiver anbefalte det huset med 106 kvm og kan hende vi vil ha et til barn etterhvert er uaktuelt, og småbarn samt dam i hagen og null vinduer den veien harmonerer absolutte ikke
Stå på krava :)

Haha, minst! Prøvde da mi var 6, klarte ikke helt henge med. Har mer hell med den illustrerte nå. Leser denne selv:
29954319f3977fb4f5fd48814337af4e.jpg
Du leser de på engelsk ja :D

Leser selv bøker på engelsk. Men kjøper de norske til eldste da [emoji14]

Ja, husker den vannkoppehistorien. Ved 4 mnd er de jo litt mer hold i, hadde nok vært hypernervøs om han var bare en drøy uke. Rs er jo kjempeskummelt også! [emoji15]

Gikk jo heldigvis bra med begge

Back
Topp