Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer. Var deg ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]
Satser på detOkei håpe null hull
Hahaha ja [emoji56] Neste tråd !!! [emoji39]
Kjempegreit da
Ga hele serien jeg. Så fikk hu hele filmserien etter bøkene var lest. Nå er hu over på andre serier på samme tid hu leser HP.
Hu gikk i twinsy. Men tok hu ut nå og inn i girl:it. Hu vokste i fra twinsybøkene så jeg godt [emoji14]
Hu leser helst ut vanlige bøker på 2 dager. HP er jo en del tykkere. Men tror hu brukte 4 mnd på alle bøkene [emoji7]
Læreren sier hu er den som har best leseforståelse også i klassen. Så jeg skal jammen gjøre mitt for hu beholder den leseinteressen jeg [emoji7]
Den lekre vasen min kom i dag
Ikke jeg hellerHadde flere men likte ikle alle fargene
Stå på kravaMhm samme her, var på visning spm hadde det idag, låne rådgiver anbefalte det huset med 106 kvm og kan hende vi vil ha et til barn etterhvert er uaktuelt, og småbarn samt dam i hagen og null vinduer den veien harmonerer absolutte ikke
Hmm vet ikke . De svarte er ikke Gore texDe nederste
De sover. De var kjappe i dag [emoji7]
I morgenFå se?
Nri hadde gjerne tatt hviteIkke jeg heller
Åh så kjiptDet snør[emoji33][emoji35]
Oi æsj daDet snør[emoji33][emoji35]
Du leser de på engelsk jaHaha, minst! Prøvde da mi var 6, klarte ikke helt henge med. Har mer hell med den illustrerte nå. Leser denne selv:![]()
Så du var noen få innlegg over meg i morges. Panikken tok meg [emoji7][emoji23]
Ja, husker den vannkoppehistorien. Ved 4 mnd er de jo litt mer hold i, hadde nok vært hypernervøs om han var bare en drøy uke. Rs er jo kjempeskummelt også! [emoji15]
Fikk hjelp [emoji14]Må vel inn på profilen din[emoji4]
Ja i morgenBilde da![emoji1]
Mhm . Borre er auaSatser på det