>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
HerligJa mannen som er kokk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligJa mannen som er kokk
Jeg er enkel å glede [emoji56]
Tannlege med kbPlaner for i morgen ?
Hahaha. Vi har ett [emoji85][emoji85][emoji85]Huff vi kommer til å trenge minst 3 toalett da, et til snuppa, et til mannen også får jeg og lillegutt dele [emoji23]
Mangler bare ca 38 før 1500 målet er nådd [emoji23] Må bare lage tråder også ut mnd [emoji56]
JuppStemmer jo det[emoji12]
Haha ingen smaksprøver til andre sier mi minste [emoji87]Tja hun fikk druer på butikken hun regelrett kastet seg over [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Gir deg aldri
Uff da.Eldste[emoji4] ADD, Tourettes og språkforstyrrelse..
Aha. Takk. Men kom ikke frem noe her [emoji85] Det var jo litt irriterende da gittDu har startet 5. Profilsiden din, info og hvor mange tråder spyro har startet , så må man telle de fra mai
Ho har vært veldig glad i bøker lenge, begynte veldig tidlig å bla i bøker og kunne drive med det alene på gulvet[emoji1]
Stemmer. Var deg ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]Fysj da[emoji23] fisk[emoji13]
Hahaha ja [emoji56] Neste tråd !!! [emoji39]Jepp, da er det bråstopp[emoji41]
Unga sover. Så jupp [emoji23]Da er man jo bare inne uansett[emoji13]
De sover. De var kjappe i dag [emoji7]Natta til barna[emoji1]
Takk hihiGrattis med nytt treningstøy[emoji1]
Hehr åh?
Til begge hihi
Hvorfor gidde det ja ?Hvorfor være kravstor liksom?
Jeg er sugen på sjokoladekake, satte fram et stykke og et glass melk, men ee nå inne for tredje gang og ammer på lillebror. Prøvde å rape ham først nå da, kom en giiigarap, satser på at han får sove nå da [emoji28]