Samme her men etter flere minutter kommer det fremÅssen kan jeg se hvor mange tråder jeg har starta? Den står bare å prøver oppdatere. Men viser ingenting når jeg prøver å se...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her men etter flere minutter kommer det fremÅssen kan jeg se hvor mange tråder jeg har starta? Den står bare å prøver oppdatere. Men viser ingenting når jeg prøver å se...
Ohh hva skal shoppes? Hente avstøpning av tenna,bleke deJobb også på shopping med svigermor[emoji2]
Enn dine?
Å fin pris
Kjipt.Nesten rundet 4 mnd. Er bare glad det ikke er verre. Storesøster var hele 10 mnd før hun hadde sin første sykdom. Men så var det vel hun som smittet lille, sikkert. Hun hadde samme symptomer på torsdag og fredag.![]()
Ja litt verre da [emoji54] grei morgen rutine da
[emoji7]
Ja kjekt detHerlig![]()
Så du var noen få innlegg over meg i morges. Panikken tok meg [emoji7][emoji23]Du er jaggu i farta denne måneden[emoji1][emoji1] godt jobbet!
Oki kontroll hos tannlegen ? Skal der selv , men bare for å hente avstøpning av tennaTannlege med kb
Hente kb på skolen
Møte på kvelden
Godt det ikke bare er her flaut at mesteparten av hud og hår produkter på badet er hans [emoji54]Hehe[emoji23] her bruker og mannen lang tid på å ordne seg[emoji6]
Spørs det. Kjipt å avslutte på 19482 feks [emoji14] Så nære liksom [emoji23]Nope, ikke før 31.mai[emoji23]
Ja ser den. Halvveis med tråder daAha. Takk. Men kom ikke frem noe her [emoji85] Det var jo litt irriterende da gitt![]()
Like lekker irl altså? [emoji7][emoji7]Den lekre vasen min kom i dag
hehe neiHar du ikke hørt det før?[emoji23]
Ja om jeg gidder da hmmSå morsomt da[emoji1]
Vi hadde også laks og absolutt alt ble spist opp, litt over 400 gram på oss tre [emoji6]Fysj da[emoji23] fisk[emoji13]
Så det du sier er at tålmodigheten min ikke er på plass? [emoji23][emoji23]Samme her men etter flere minutter kommer det frem
Den lekre vasen min kom i dag
11 åringen min elsker de enda. Kjøper helst mye bøker til hu. Favoritten er Harry Potter. Hu er vel i gang med å lese de for 2 gang nå [emoji14]
HerligJa ser den. Halvveis med tråder da