>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så bra da. Var jo rålekker å se på [emoji7]Å ja det var den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra da. Var jo rålekker å se på [emoji7]Å ja det var den
Spørs det. Kjipt å avslutte på 19482 feks [emoji14] Så nære liksom [emoji23]
Takk søte du[emoji173]️
Nei det var ikke akkurat uventet....men litt overraskende og voldsomt at han fikk alle tre diagnosene...
Han er selvsagt fortsatt godgutten min, og nå får han den hjelpen han så sårt trenger[emoji4]
Glad i litt farger på tursko jegHmm vet ikke . De svarte er ikke Gore tex
Det er det jaMhm . Borre er aua
Vi hadde også laks og absolutt alt ble spist opp, litt over 400 gram på oss tre [emoji6]
Ohh hva skal shoppes? Hente avstøpning av tenna,bleke deha guttungen fri hvis han fortsatt vil i morgen
![]()
Haha, been there!
Mhm passet perfekt i huset mitt ogsåSå bra da. Var jo rålekker å se på [emoji7]
Ja de var jo kuleGlad i litt farger på tursko jeg
Snadder [emoji7][emoji7]Det er bra! Vi elsker Også laks så vi hadde også det til middag idag [emoji4]
Hehe jaJeg må ha klær til konfirmasjon i helga, og sikkert sko[emoji23] enhver anledning til å shoppe sko bør vel utnyttes[emoji23]
Det synes jegJa de var jo kule
Tvilsomt jeg er det gitt. Prøver legge meg litt før gitt [emoji23]Hehr ja
Tilbud ogDet synes jeg
Dette klarer dere helt fint.Takk, det er litt.....overveldende på en måte[emoji20]
Men må jo bare gjøre det beste ut av det!
Ja lurtTvilsomt jeg er det gitt. Prøver legge meg litt før gitt [emoji23]
Uff, det var mye på en gang. Men sikkert litt godt og få et svar på hva det er, men også kjempevondt.
Hva koster de?Tilbud og
Aha. De minte meg om de jeg går i. Men mine er viking. Og de er rågode å gå med [emoji7]Hm ja de er billigst![]()