Godt du har to uker å dele det på.
Jeg hadde gjort motsatt og trodde det vsr to uker til svigermor kommer...
Haha, ups [emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du har to uker å dele det på.
Jeg hadde gjort motsatt og trodde det vsr to uker til svigermor kommer...
Så fint ut også. [emoji274]Ble jo et litt magisk bilde da![]()
På sportmsnn
199 kr nå
Fordi de er såååå nærme sovetid da [emoji23]Hvorfor er unger ekstra søte i pysjamas?
Veldig ! [emoji324][emoji324]Det er utrolig bra[emoji1][emoji1]
Sen middag ril å være oss i dag
Strikke ja. Ingen prosjekt her nå. Lurer på kjole
Fort gjort. Om man fikler med mobil [emoji23]Hmm, kanskje jeg ryker på en smell[emoji23]
Kjærevene, mikkes klubbhus står på og det er en halvtime siden vesla la seg[emoji23][emoji85]
Mangler bare ca 38 før 1500 målet er nådd [emoji23] Må bare lage tråder også ut mnd [emoji56]
[emoji23][emoji23][emoji23] Gir deg aldriOg jeg sier fortsatt 20000!![emoji23][emoji23]
Fordi de er såååå nærme sovetid da [emoji23]
Ikke jeg heller [emoji23]Syns det er vanskelig å lage tråder, har ikke lyst til å lage tråder som åpenbart er "bare for å gjøre det"![]()
Hehe. Max 10 min til mine er i seng [emoji7]Hahaha, kanskje det? [emoji13]
Fort gjort. Om man fikler med mobil [emoji23]
Har sirklet rundt i byen i dag og fanget pokemon og samlet ting i spillet, er helt sliten nå.![]()
Og pantet 115 kr i flasker, alltids like pinlig (selv om det ikke burde være det). Heldigvis bare saftflasker og smoothie og sånt, tror det var én ciderboks i hele sekken.![]()
Hahaha [emoji23] Mikkes klubbhus er jeg glad for at barna er over for år siden [emoji23][emoji7]Ja, kjempe[emoji85] men en så irriterende lyd da[emoji32] -men så flott da[emoji30]
Mmm laks med potet og gulrøtter og hvitvinssaus. Alene for meg selv. Minste streika plutselig.. Fikk nachos for kos på sfo visstnok. Jaja. Masse med mat til mannen da gitt [emoji85]
![]()
JaIdeelt sett før 17. Mai
Får se hva jeg rekker.
Har virkelig ikke lyst til å dra til Trondheim i morgen![]()
Hehr går unnaMangler bare ca 38 før 1500 målet er nådd [emoji23] Må bare lage tråder også ut mnd [emoji56]