>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Smakte nydelig [emoji7]Håper fisken smakte![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smakte nydelig [emoji7]Håper fisken smakte![emoji2]
Hahaha [emoji23] Mikkes klubbhus er jeg glad for at barna er over for år siden [emoji23][emoji7]
Får gjøre oss klare. Finne badetøyet rett og slettGjøre minste klar
![]()
Hehr åh?Fine folk spiser sent[emoji12]
Til begge hihiTil deg eller snuppa?[emoji1]
Ja. En del å gjøre. Husarbeidet gjenstår i stor grad enda da ;-)
Diagnose ja. Både godt og vondt på en gang kanskje?
Det blir deDe blir nok utsolgt fort[emoji1]
Det var detBillig gitt
Mmm, godt med iskald fun light, liker godt den nye, berry crush!
Å fin prisDe var fine[emoji1]
Hahaha [emoji23] Mikkes klubbhus er jeg glad for at barna er over for år siden [emoji23][emoji7]
Som du skravlet daMangler bare ca 38 før 1500 målet er nådd [emoji23] Må bare lage tråder også ut mnd [emoji56]
Husker med skrekk tilbake på Mikkes, Ole Brumm, Små Einsteins, Bubbleguppies og de der [emoji23][emoji23]Her har snuppa egentlig akkurat begynt å se det[emoji24][emoji24][emoji24][emoji23]
Hihi, godt å bli kvitt litt tomflasker[emoji1]
Minste går på svømmekursSkal dere på badetur?[emoji2]
Nei vent nå litt...
Uken ser bare veldig travel ut siden jeg har klart å slå sammen 2 uker i lille hodet mitt
Hadde lyst på flere farger menHmm, kanskje jeg ryker på en smell[emoji23]
Kjærevene, mikkes klubbhus står på og det er en halvtime siden vesla la seg[emoji23][emoji85]
Ja, vil jo si det
Bare mye å gjøre
Phineas og Ferb er jo råkule da [emoji14] De er vel på disnet xdHender enda at åtteåringen ser på det... er mest fordi hun enda ser på disney jr og så kommer det på. Men hun liker mest pysjhelter, elena og slikt. Tenker vel egentlig hun burde skifter kanal, men forstår det jo, syns det er lite bra på de andre. Mange sånne elvis-serier med håpløs dubbing,