Godt du har to uker å dele det på.Nei vent nå litt...
Uken ser bare veldig travel ut siden jeg har klart å slå sammen 2 uker i lille hodet mitt
Jeg hadde gjort motsatt og trodde det vsr to uker til svigermor kommer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du har to uker å dele det på.Nei vent nå litt...
Uken ser bare veldig travel ut siden jeg har klart å slå sammen 2 uker i lille hodet mitt
Vet ikke helt. Mest 1 kr visstnok men det vsr vel over 1000 i alle fall i fjor
Både inne eller ute?Får gjøre oss klare. Finne badetøyet rett og slettGjøre minste klar
![]()
Det skal jeg også. Når jeg var fått fjernet ugress og lagt på jord. HerSådde frø i sted. Blomster. Ringblomst
Gjør jo detAlle monner drar![]()
Det er jo grnialtSkolekorpset har en postkasse her. Legger vi lappene der innløses de av kasserer og settes inn på korpsets konto
Naturmysterier [emoji23]Sært vær i dag. Snøen fra tidligere har smeltet, nå er det masse sol og "varmt", delvis blå himmel, og det snør igjen.
![]()
Nje. Men overlever som vanligBedre i hodet?[emoji2]
Like vel fullere programm en meg på en bra uke [emoji14]Altså, timeplanen så slik ut:
I morgen: Full dag på jobb, så flyet til Trondheim
Onsdag: Møte hele dagen, flyet hjem. Ukeshandle
Torsdag: Full dag på jobb. Dugnad i sameiet
Fredag: Frøkna på besøksdag på skolen hun skal begynne på. Pakke sekken til eldste og kjøre han på speidertur. Vin og strikke kveld med damene
Lørdag: Barnas Universitet på dagen. Kino og vin med ei venninne på kvelden
Søndag: Kanskje Barnas Universitet på dagen. Hente eldsten, og muligens kjøre han på bursdag dersom de kommer tilbake tidlig nok
De to vin greiene på fredag og lørdag er først neste uke
Mitt hode altså. Sliter med kronisk hodepine og migrene. Så la meg igjen tidligere i dag i håp om bedringIkke lest alt her. Diagnose . Hvilken ?
Inne. Minste er på "grunnkurs". Lærer seg å flyte og svømmeBåde inne eller ute?
Du må det jaÅhhh inn å se
Handle den tversoversløyfeHva skulle du der?[emoji1]
Denne er det. Vis vedlegget 224948
Treningstøy og en drikkekopp til frøknaHva har du shoppet?[emoji2]
Var rett og slett litt kaldt i dag jo. Sola gjemmer seg bak skyer og litt kald vind.. brrr [emoji87]
Fikk kjøpt sløyfe til kengubarbet
Ikke mange igjen der nå.
Ahh her måtte det også fjernes litt. Kjekt mot snegler ogDet skal jeg også. Når jeg var fått fjernet ugress og lagt på jord. Her
![]()
Tre barn har badet.Kveldsmat spist. Barn i pysjamas. En episode med simpsons før de legger seg [emoji14]