>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Lykke til i jakta [emoji38]Yesse videre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i jakta [emoji38]Yesse videre
![]()
Helt sikkertDet var det, alle ville vel ha veska [emoji54]
Jo takkLykke til i jakta [emoji38]
Var bare en rask turKos deg
Nei har ikke nåSitter å skal bestille sko til meg og gutt ungen på zalando noen som har rabattkode? Ennå ikke fått mail fra fem om den velkomst rabatten
Ferdig nå å står på skolen å blomstrerGod tur![]()
He he ja det kunne duJa, veldig! Kunne jo ha sovet lengre [emoji14]
Kald vind her også gitt blææVar rett og slett litt kaldt i dag jo. Sola gjemmer seg bak skyer og litt kald vind.. brrr [emoji87]
Søljene fant jeg hele.Blir nesten litt sliten bare av å lese [emoji14] jeg vurderte å dra til byen bare for å sirkle rundt pokestoppene, kanskje handle litt mat, og muligens høre med en annen perm-mamma om hun ville hjelpe til med å spise opp sjokoladekaka [emoji51]
Hva shopper du?Shoppet og trent ! Yayy
Takk det sammr
Ikke frivillig akkurat men det er en gang pr barn såJada bra jobba
Vært i byenJa er gjerne det. Mer senere vel . Gjør på?
Mannen drar på jobb før ungene har spist frokost, så jeg leverer i bhg og enten kjører til sfo eller sender ham avsted å gå avhengig av hvor treige vi har vært ut av sengaJeg har en mann som tar den biten. Siden jeg har pupp-om-natta-ansvar. [emoji12]
Mhm kald vind her ogsåVar rett og slett litt kaldt i dag jo. Sola gjemmer seg bak skyer og litt kald vind.. brrr [emoji87]
Work, bitch [emoji51]
Anine tror jegRabattkode zalando Hmm jaaa kanskje hvem ville ha?