Skolekorpset har en postkasse her. Legger vi lappene der innløses de av kasserer og settes inn på korpsets kontoVi har bare røde kors eller ta den selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skolekorpset har en postkasse her. Legger vi lappene der innløses de av kasserer og settes inn på korpsets kontoVi har bare røde kors eller ta den selv
Mmm laks med potet og gulrøtter og hvitvinssaus. Alene for meg selv. Minste streika plutselig.. Fikk nachos for kos på sfo visstnok. Jaja. Masse med mat til mannen da gitt [emoji85]
![]()
Et hus som ikke ser utDu har nok å henge fingrene i ja. Her er det hjemmedag.
Stakars [emoji171] Hvor gammel er han? Håper han blir bedre snartKjedelig! Håper det gir seg fort. Lillemann sin feber har gitt seg, men han snørrer mye, så han sliter med å amme (spesielt om morgenen) og nyser en del, så snørret spruuuter. Og så er han så hes! Litt komisk å høre på nesten, men han har vel sikkert vondt i halsen da, stakkars.
Bare ikke Tamara tenker 20 k hver mnd så [emoji14] haha nærmer seg sommer så
Ja. En del å gjøre. Husarbeidet gjenstår i stor grad enda da ;-)Det var mye å gjøre[emoji12] lykke til og kos deg på shopping!
Nettopp mottatt diagnose på min eldste så drar på shopping selv...[emoji4]
Ja enig derDet er bra. Kjekkere med lag [emoji1]
Ja, vil jo si detGod formiddag Sara[emoji1] alt vel?
Okei bra det daBare en natt heldigvis
Stakars [emoji171] Hvor gammel er han? Håper han blir bedre snart![]()
Skolekorpset har en postkasse her. Legger vi lappene der innløses de av kasserer og settes inn på korpsets konto
På sportmsnnHvor har du kjøpt de?[emoji4]
Nei vent nå litt...
Uken ser bare veldig travel ut siden jeg har klart å slå sammen 2 uker i lille hodet mitt
Ha ha du daNei vent nå litt...
Uken ser bare veldig travel ut siden jeg har klart å slå sammen 2 uker i lille hodet mitt
Hahaha, kjekt med dobbelt så mye tid da [emoji23]
Ha ha du da
Altså, timeplanen så slik ut:
I morgen: Full dag på jobb, så flyet til Trondheim
Onsdag: Møte hele dagen, flyet hjem. Ukeshandle
Torsdag: Full dag på jobb. Dugnad i sameiet
Fredag: Frøkna på besøksdag på skolen hun skal begynne på. Pakke sekken til eldste og kjøre han på speidertur. Vin og strikke kveld med damene
Lørdag: Barnas Universitet på dagen. Kino og vin med ei venninne på kvelden
Søndag: Kanskje Barnas Universitet på dagen. Hente eldsten, og muligens kjøre han på bursdag dersom de kommer tilbake tidlig nok
De to vin greiene på fredag og lørdag er først neste uke