Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+1 i dag
Svimmel til tider, bittelitt prikking i puppene, litt murringer noen ganger i går, oppblåst.
Og litt humørsvingninger.
Håper kvalmen kommer om en drøy uke som i de andre svangerskapene så det kjennes mer virkelig.
. Vanskelig å kontrollere, blir så fort irritert /sint og på gråten av lite, tar ting feil og blir lett stressa. 
usj, kjenner til følelsenOg da kom kvalmen...![]()
På en måte er jeg jo glad for det siden det er et godt tegn. Men litt vanskelig å kjenne på den følelsen når unger skal av gårde på morgenen og jeg skal på jobb.. ha hausj, kjenner til følelsen

haha. Ja, er et fint tegn på at alt er i orden. men som du sier. Veldig lite praktisk i en hektisk hverdagPå en måte er jeg jo glad for det siden det er et godt tegn. Men litt vanskelig å kjenne på den følelsen når unger skal av gårde på morgenen og jeg skal på jobb.. ha ha![]()
Jeg har hatt av og på siden uke 4. Men dette kan jeg egentlig ikke kalle kvalme. Mer uggenhetNår slo kvalmen inn for de som har det egentlig? Jeg har kjent litt på forbigående kvalme, men det er det.
Jeg har hatt av og på siden uke 4. Men dette kan jeg egentlig ikke kalle kvalme. Mer uggenhet
Er uke 6-7 det har startet for fullt for meg i de andre svangerskapene.
Hos meg startet det i dag 5+5.Når slo kvalmen inn for de som har det egentlig? Jeg har kjent litt på forbigående kvalme, men det er det.

Hos meg startet det i dag 5+5.![]()
Jepp, og der kom første oppkast ogsåOg da kom kvalmen...![]()

Ha ha.. nei dessverre. Var ikke kvalm 5+0.. ha haOkay! Så jeg er ikke "trygg" ennå
Kjenner puppene, spesielt rundt og på brystvortene, blir mer og mer såre og vonde. Så kommer vel mer. Er ca 5+0 i dag!
Uff og uff.. ikke morro med oppkast altså..Jepp, og der kom første oppkast også
Har vært uggen i noen dager men kvalmen kom i dag, 6+4.
Gubben kom hjem fra jobb og spurte "hvor lenge varer dette da? Jeg: Gi det enn 10 uker så kan det hende det er over...."![]()
![]()