Deres symptomer

ca 4+5 idag. Tyngre pupper, kjenner korsryggen er sliten når jeg legger meg, tørst, tørr hud, blir fortere tungpustet på trening, leggkramper.

5+1 i dag :)
Svimmel til tider, bittelitt prikking i puppene, litt murringer noen ganger i går, oppblåst.
Og litt humørsvingninger.

Håper kvalmen kommer om en drøy uke som i de andre svangerskapene så det kjennes mer virkelig.

Ok, nå har humørsvingningene virkelig begynt å gjøre seg gjeldende :mad::smiley-ashamed008. Vanskelig å kontrollere, blir så fort irritert /sint og på gråten av lite, tar ting feil og blir lett stressa.

Men samtidig et dette et super bra symptom for meg, haha, har hatt det sånn i de andre svangerskapene også. :)

Pluss at det har murret mer på ettermiddagen, svimmel, fortere sliten, oppblåst, puster tungt og bittelitt ømme pupper :happy:
Endelig føler jeg meg gravid!

Siste dagene har jeg vært utrolig kvalm på kveldstid [emoji848]

4+2 nå [emoji4]
Få symptomer så langt. Har ømme brystvorter og murringer. Ellers ikke merket noen forskjell enda[emoji4]

På en måte er jeg jo glad for det siden det er et godt tegn. Men litt vanskelig å kjenne på den følelsen når unger skal av gårde på morgenen og jeg skal på jobb.. ha ha :p:hungover:
haha. Ja, er et fint tegn på at alt er i orden. men som du sier. Veldig lite praktisk i en hektisk hverdag :P

Når slo kvalmen inn for de som har det egentlig? Jeg har kjent litt på forbigående kvalme, men det er det.

Når slo kvalmen inn for de som har det egentlig? Jeg har kjent litt på forbigående kvalme, men det er det.
Jeg har hatt av og på siden uke 4. Men dette kan jeg egentlig ikke kalle kvalme. Mer uggenhet:P
Er uke 6-7 det har startet for fullt for meg i de andre svangerskapene.

Jeg har hatt av og på siden uke 4. Men dette kan jeg egentlig ikke kalle kvalme. Mer uggenhet:P
Er uke 6-7 det har startet for fullt for meg i de andre svangerskapene.

Okay :p samme som her da. Innimellom ganske uggen. Mest før jeg har spist frokost. Etter det går det fint.
Kjenner faktisk at jeg har mer vondt i nakken. Men kan være noe annet sikkert også:p

Betryggende og lese at mange har det på samme måte..om ei uke har nok kvalmen meldt seg for enda flere av oss! Selv om legen ettertrykkelig sa at det ikke trenger og bli likt som ved tidligere svangerskap .Bare embryo blir lokalisert i livmor og ikke på utsiden ,så priser jeg meg lykkelig!

Og da kom kvalmen... :eek::sour::p
Jepp, og der kom første oppkast også :hungover:
Har vært uggen i noen dager men kvalmen kom i dag, 6+4. :grumpy:
Gubben kom hjem fra jobb og spurte "hvor lenge varer dette da? Jeg: Gi det enn 10 uker så kan det hende det er over...." :yuck: :joyful:

Kvalmen er helt klart til stede her og:depressed: i går var det typ fyllesjuk-følelse med brekninger i dag er det mer sånn jevn uggen i kroppen og lite matlyst. Hjelper ikke akkurat at all mat lukter noe vannvittig !:eek:

Jepp, og der kom første oppkast også :hungover:
Har vært uggen i noen dager men kvalmen kom i dag, 6+4. :grumpy:
Gubben kom hjem fra jobb og spurte "hvor lenge varer dette da? Jeg: Gi det enn 10 uker så kan det hende det er over...." :yuck: :joyful:
Uff og uff.. ikke morro med oppkast altså.. :depressed:

Back
Topp