☆ Skravletråd Mai ☆

Hva skal dere gjøre?
Jeg sitter ikke i styret så det har ikke jeg oversikt over.
Vet jeg skal stille opp kl 10 ca 30 km fra hvor vi bor i klær jeg kan jobbe i og med lunsj

Nei god natt. Sur nå. Ble akkurst logga av IGJEN. Nå gidder jeg ikke mer av det faktisk. Håper appen er bedre i morgen.

Natta folkens [emoji4][emoji4]
Jeg sletta appen og gikk over til tapatalk!
Jeg har lenge hvert irritert over å bli kastet ut selvom jeg ikke har blitt avlogget da. Men nå fikk jeg ikke svart engang så orket ikke mer!

Jeg sitter ikke i styret så det har ikke jeg oversikt over.
Vet jeg skal stille opp kl 10 ca 30 km fra hvor vi bor i klær jeg kan jobbe i og med lunsj

Er det så mye å gjøre? De to gangene det var dugnad her, var det bestemte oppdager som var årsaken. Ene gangen ble det bygd vognskur. Andre gangen ble utelekene malt opp. :p

Jeg er rågod... Akkurat som en liten pause mens jeg tok en matbit. Innpå.
En liten pause mens jeg pusser tenner. Innpå.
En liten pause for jeg gikk opp trappa.

Nå ligger jeg under dyna og skal sove altså. Men MÅTTE bare sjekke en gang til liksom... [emoji23][emoji23] Djises.

Hei. Jeg heter spyro. Jeg er avhengig av bv... Spesielt denne mnd. For det var så mange kjekke damer å prate med.

Vi må ha et landsmøte så kan alle starte meg hei jeg er xxx og jeg er avhengig av BV [emoji23]

Er det så mye å gjøre? De to gangene det var dugnad her, var det bestemte oppdager som var årsaken. Ene gangen ble det bygd vognskur. Andre gangen ble utelekene malt opp. :p
Er en ganske stor barnehage så mange oppgaver som går på rundgang fra år til år.
Er en del maling, luking, reparasjoner ++++
Skal vare kl 10-16, men til vanlig er det ferdig lenge før

Vi må ha et landsmøte så kan alle starte meg hei jeg er xxx og jeg er avhengig av BV [emoji23]

Jeg er den eneste jeg kjenner som sier "jeg leste på bv i dag at..." [emoji38]

Så morsomt da :)

Tror jeg må sette på mer astrid lindgren til vesla, hun slet veldig med å forstå svensk da vi var på ferie i fjor. :D
Jeg sleit lenge, etter godt over et år så jeg på tv og da endelig var det normalt [emoji23] men ikke kom hit og snakk skånsk [emoji54]

Mannen derimot har ingenting problemer med ulike dialekter og forstår godt nordmenn, svensker og dansker [emoji54]

Så de vi ikke forstår på jobb sender vi til han [emoji23] som jeg får norske kunder iblant [emoji6]

Ja det er jo koselig da. Samholdet de får. Skravling og en godbit til. :)

Skal rope ut om jeg skal til Sverige ja :D
Gjør det, er i charlottenberg også en gang i mnd, vanligvis helga etter 25 (lønning [emoji23])

Unnskyld meg, men det der hørtes fryktelig feil ut...
(Altså måten du uttrykte deg på
Det var meningen [emoji6]

Selvsagt koselig å være med han, men umulig å holde tritt med dere når han er her også [emoji6]

Har jo snart hvert gift i 6 år og så viktige å holde på kjærligheten mens ungene overraskende nok sover godt [emoji4]

Det var meningen [emoji6]

Selvsagt koselig å være med han, men umulig å holde tritt med dere når han er her også [emoji6]

Har jo snart hvert gift i 6 år og så viktige å holde på kjærligheten mens ungene overraskende nok sover godt [emoji4]
Og det sir du.
Vi har vært sammen i 20 år og gift i 15 [emoji14]

Back
Topp