Jeg sitter ikke i styret så det har ikke jeg oversikt over.Hva skal dere gjøre?
Vet jeg skal stille opp kl 10 ca 30 km fra hvor vi bor i klær jeg kan jobbe i og med lunsj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter ikke i styret så det har ikke jeg oversikt over.Hva skal dere gjøre?
Samme her, vi gikk ut på balkongen og jeg ble virkelig overrasket over hvor varmt det faktisk var [emoji4]Er ikke vår lenger nå vet dere.
Klokken er snart halv tolv og døren til terrassen er fremdeles åpen.
Akkurat det gir meg mer sommer-følelse
Jeg sletta appen og gikk over til tapatalk!Nei god natt. Sur nå. Ble akkurst logga av IGJEN. Nå gidder jeg ikke mer av det faktisk. Håper appen er bedre i morgen.
Natta folkens [emoji4][emoji4]
Kom kom jeg har hvit sjokolade med kokos her [emoji6] lite sukker så uner meg en sånn [emoji16]JEG HAR LYST PÅ SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!
Jeg sitter ikke i styret så det har ikke jeg oversikt over.
Vet jeg skal stille opp kl 10 ca 30 km fra hvor vi bor i klær jeg kan jobbe i og med lunsj
Jeg hadde Kvik-LunsjKom kom jeg har hvit sjokolade med kokos her [emoji6] lite sukker så uner meg en sånn [emoji16]
Jeg er rågod... Akkurat som en liten pause mens jeg tok en matbit. Innpå.
En liten pause mens jeg pusser tenner. Innpå.
En liten pause for jeg gikk opp trappa.
Nå ligger jeg under dyna og skal sove altså. Men MÅTTE bare sjekke en gang til liksom... [emoji23][emoji23] Djises.
Hei. Jeg heter spyro. Jeg er avhengig av bv... Spesielt denne mnd. For det var så mange kjekke damer å prate med.
Er en ganske stor barnehage så mange oppgaver som går på rundgang fra år til år.Er det så mye å gjøre? De to gangene det var dugnad her, var det bestemte oppdager som var årsaken. Ene gangen ble det bygd vognskur. Andre gangen ble utelekene malt opp.![]()
Ja og nå sover vel alle, noe jeg også burde for jeg må opp altfor tidlig for å vaske klær.Mannfolk altså. Ødelegger hele lesinga og holde følge altså [emoji14]
Vi må ha et landsmøte så kan alle starte meg hei jeg er xxx og jeg er avhengig av BV [emoji23]
Jo ja er vel koselig å være litt med ham også [emoji6]Så utrolig koselig da![]()
Unnskyld meg, men det der hørtes fryktelig feil ut...Jo ja er vel koselig å være litt med ham også [emoji6]
Jeg sleit lenge, etter godt over et år så jeg på tv og da endelig var det normalt [emoji23] men ikke kom hit og snakk skånsk [emoji54]Så morsomt da
Tror jeg må sette på mer astrid lindgren til vesla, hun slet veldig med å forstå svensk da vi var på ferie i fjor.![]()
Gjør det, er i charlottenberg også en gang i mnd, vanligvis helga etter 25 (lønning [emoji23])Ja det er jo koselig da. Samholdet de får. Skravling og en godbit til.![]()
Skal rope ut om jeg skal til Sverige ja![]()
Ja det kan du, jeg har to stk i stelleveska [emoji23]Jeg hadde Kvik-Lunsj [emoji14]
Har hvit sjokolade nede og kokos i skapet.
Kanskje lage selv![]()
Til innviet familie sier jeg forumet, og mannen har jo fått høre nok herifra [emoji23]Jeg er den eneste jeg kjenner som sier "jeg leste på bv i dag at..." [emoji38]
Det var meningen [emoji6]Unnskyld meg, men det der hørtes fryktelig feil ut...
(Altså måten du uttrykte deg på
Og det sir du.Det var meningen [emoji6]
Selvsagt koselig å være med han, men umulig å holde tritt med dere når han er her også [emoji6]
Har jo snart hvert gift i 6 år og så viktige å holde på kjærligheten mens ungene overraskende nok sover godt [emoji4]
Og det sir du.
Vi har vært sammen i 20 år og gift i 15 [emoji14]