Å nei![emoji31] masse god bedring!
Takk[emoji4] bedre nå, så håper jeg slipper[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei![emoji31] masse god bedring!
Mannen er på firmafest med kollegaene sine. Barna ønska kyllingklubber og salt og pepper chips til middag. Fint det
Det regner kjøttboller maraton med barna nå![]()
Jobben ringte og sa jeg ikke trengte komme før torsdag pga elever ved videregående skulle være der i 3 dager. Så dermed ble det for mange der. Så da ble det veldig langhelg da![]()
Alt til konfirmasjon er klart.
Mangler kun å dusje barn i kveld og ordne fletter så de har krøller i morgenJeg skal til frisør i morgen og ordne meg der.
Alt av klær er klart og sko.
Eldste mangla sko. Men søren meg passa hu mine sko. Så da låner hu mine fine sandalskoFint. Slapp jeg kjøpe nye sko
Ble dyr mnd alikevel gitt [emoji1]
Å det har jegHelg er deilig[emoji1]
For de som har fri....
Skal tenke på deg ♡ Bittelitt.Helg er deilig[emoji1]
For de som har fri....
Syns jeg får litt korte varsler en gang i blant.
Fikk beskjed i går at jeg må dra til Trondheim på tirsdag
Jeg er seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Jobber hovedsakelig med IKT anskaffelser, og deltar i en del prosjekter hvor vi samarbeider med andre offentlige bedrifter i samme segment som oss har tilsvarende behov.
Det kan være alt fra rammeavtaler på varer til kontrakter på større datasystemer
Da har jeg fått shoppet kjole til meg og frøkna, og bukser til eldste.
Hva skal jeg gjøre den neste timen?
Oooh, heldig du!![]()
Ei lykke vi har bv da på mobilen [emoji23][emoji56]
Tusen takk. Ja. Jeg er en listeperson jeg. Må vite alt på forhåndDu har virkelig alt på stell[emoji1]
Håper dere får en super dag i morgen!
Ta det med ro, du er ikke den eneste som "klager" over detDa er det vel sant daaa![emoji1]
Hei hei utrolig varmt og deilig i dag. Guttungen har lekt ute hele dagen * takk og lov for solkrem, solbriller og hatt*
Gå en tur ? [emoji274][emoji274]Rastløs jeg..
Mannen er på firmafest med kollegaene sine. Barna ønska kyllingklubber og salt og pepper chips til middag. Fint det
Det regner kjøttboller maraton med barna nå
Jobben ringte og sa jeg ikke trengte komme før torsdag pga elever ved videregående skulle være der i 3 dager. Så dermed ble det for mange der. Så da ble det veldig langhelg da
Alt til konfirmasjon er klart.
Mangler kun å dusje barn i kveld og ordne fletter så de har krøller i morgenJeg skal til frisør i morgen og ordne meg der.
Alt av klær er klart og sko.
Eldste mangla sko. Men søren meg passa hu mine sko. Så da låner hu mine fine sandalskoFint. Slapp jeg kjøpe nye sko
Ble dyr mnd alikevel gitt [emoji1]
Den veska som alle vil ha vet du[emoji6][emoji23]
20 innlegg til i kveld bør jeg vel klare![]()
Ellers hadde det blitt kjedelig gitt.Det er sant[emoji23]
Skjønner dere krangler om den[emoji23] lekker!
Her er meldt regn...Herlige dager ute nå[emoji1]
Hadde vært kult med sånn vær på 17.mai....