☆ Skravletråd Mai ☆

Mannen er på firmafest med kollegaene sine. Barna ønska kyllingklubber og salt og pepper chips til middag. Fint det

Det regner kjøttboller maraton med barna nå :D

Jobben ringte og sa jeg ikke trengte komme før torsdag pga elever ved videregående skulle være der i 3 dager. Så dermed ble det for mange der. Så da ble det veldig langhelg da :)

Alt til konfirmasjon er klart.

Mangler kun å dusje barn i kveld og ordne fletter så de har krøller i morgen :D Jeg skal til frisør i morgen og ordne meg der.

Alt av klær er klart og sko.

Eldste mangla sko. Men søren meg passa hu mine sko. Så da låner hu mine fine sandalsko :) Fint. Slapp jeg kjøpe nye sko :D Ble dyr mnd alikevel gitt [emoji1]

Du har virkelig alt på stell[emoji1]
Håper dere får en super dag i morgen!

Jeg er seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Jobber hovedsakelig med IKT anskaffelser, og deltar i en del prosjekter hvor vi samarbeider med andre offentlige bedrifter i samme segment som oss har tilsvarende behov.
Det kan være alt fra rammeavtaler på varer til kontrakter på større datasystemer

Ja, da blir det vel en del reising kan jeg tenke meg. Kjett når du får beskjed så kort tid i forveien da.

Du har virkelig alt på stell[emoji1]
Håper dere får en super dag i morgen!
Tusen takk. Ja. Jeg er en listeperson jeg. Må vite alt på forhånd

Og ryddigheten selv innimellom.

Når vi laga mat hos søstrs mi rydda jeg hele møckings kjøkken og vaska det også. Hu er ikke så ryddig av seg. Jeg ble sprø av å se på det. Rent og pent når jeg gikk [emoji23][emoji23] Venninna hennes kom ned en tur og hu sa jeg kunne besøke hu også.... [emoji38]

Mannen er på firmafest med kollegaene sine. Barna ønska kyllingklubber og salt og pepper chips til middag. Fint det

Det regner kjøttboller maraton med barna nå :D

Jobben ringte og sa jeg ikke trengte komme før torsdag pga elever ved videregående skulle være der i 3 dager. Så dermed ble det for mange der. Så da ble det veldig langhelg da :)

Alt til konfirmasjon er klart.

Mangler kun å dusje barn i kveld og ordne fletter så de har krøller i morgen :D Jeg skal til frisør i morgen og ordne meg der.

Alt av klær er klart og sko.

Eldste mangla sko. Men søren meg passa hu mine sko. Så da låner hu mine fine sandalsko :) Fint. Slapp jeg kjøpe nye sko :D Ble dyr mnd alikevel gitt [emoji1]

Det regner kjøttboller er ganske morsom. :p Likte alle ordspillene i toern! :D

Back
Topp