Hvitløksdressing[emoji23] Jaja. Godt det også. Hvitløksdressing eller noe annet med da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvitløksdressing[emoji23] Jaja. Godt det også. Hvitløksdressing eller noe annet med da?
Har ALDRI kunne strøket på henne sånn, for å få henne til å sove. Alltid PUPP med store bokstaver, og jaggu sa hun pupp fra hun var 10 måneder gammel og. Puppegal.Krysser fingre for det fortsetter da![]()
Jeg er så lite spennende at min halve er med skinke og ananas. Haha
Mmm. Elsker den [emoji7]Hvitløksdressing![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] Den tiden går over en gang [emoji87]Har ALDRI kunne strøket på henne sånn, for å få henne til å sove. Alltid PUPP med store bokstaver, og jaggu sa hun pupp fra hun var 10 måneder gammel og. Puppegal.
Og nå fikk jeg lyst på pizza og[emoji38] min og pleier ofte bare ha skinke og ananas, det er jo så godt[emoji4]
Haha. Ja, det er forskjellen på babyer og mannfolk[emoji23][emoji23][emoji23] Den tiden går over en gang [emoji87]
Ja, nå blir det bare bedre og bedre!Åja. Er fantastisk nå![]()
Ja.. Det er det! Skulle ha vunnet i lotto nå, gitt [emoji14]Usj ja. Hus er dyrt![]()
Haha. Ja, det er forskjellen på babyer og mannfolk [emoji14] Jeg synes det har vært kos å amme jeg altså, men når hun river av meg niplene med tenna så får jeg litt nok [emoji14] Og tydligvis begynner hun å gå litt lei hun også. På dagtid godtar hun brått flaske. Men hvis jeg har vært borte... Da henger hun rundt meg som en apebaby, drar i toppen min og sier: pupp, pupp, pupp![]()
Det skulle vi alle gitt. Vi har råd til dyrt lån, men mangler egenkapitalen. Surt når banken sier at vi uten problemer kunne hatt 4 mill i lån, men pga egenkapitalen går det ikkeJa.. Det er det! Skulle ha vunnet i lotto nå, gitt [emoji14]
Ikke lov ! [emoji23] Blir så forvirra med en gang. [emoji14] Men får vel gå. *kjente igjen*Tjohei! Endra visst navn og bilde jeg [emoji14]
Så koselig daJa, er ikke langt ifratar vel 15 min å kjøre til de som bor lengst borte
![]()
Det er det nok helt sikkertJa, egentlig.. Men det blir vel en vane..
Er litt lettere når vi får være med på prosessen tror jeg![]()
Supert herJa, veldig
Fint vær, familiedugnad ute, grilling og mye morro
Der da?
Må jo sitte inneHvorfor regn?
Fordi jeg planleggerHvorfor må du det??[emoji849]
Vi har aldri vært i banken å sjekka hva vi kan få engang.. Men huset blir lagt ut for ca 5,7 mill.. Og det hadde vi ALDRI fått!Det skulle vi alle gitt. Vi har råd til dyrt lån, men mangler egenkapitalen. Surt når banken sier at vi uten problemer kunne hatt 4 mill i lån, men pga egenkapitalen går det ikkeMen vi KAN få så masse i lån [emoji23] Jo. Det var jo trøst liksom.
Men vi prøver iherdig å spare opp nå da.
Følte at babymagebildet var blitt litt foreldet.. Siden lillegutt blir 2 år om 3mndIkke lov ! [emoji23] Blir så forvirra med en gang. [emoji14] Men får vel gå. *kjente igjen*